۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
لزوم استفاده از ظرفیت های مرزی ایلام برای رونق اشتغال
نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت های مرزی ایلام برای رونق اشتغال

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس بر لزوم استفاده از ظرفیت های مرزی ایلام برای رونق اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: مرز مهران ظرفیت های زیادی برای توسعه کل استان دارد.

به گزارش بازار، سلام امینی روز سه شنبه در نشست شورای اداری با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در محل بنیاد حفظ آثار استان اظهار داشت: استان ایلام دارای مرز بین المللی مهران  به عنوان امن ترین مرز زمینی کشور برای صادرات به کشور عراق است.

وی با اشاره به ظرفیت های مرزی ایلام به خصوص مرز مهران، گفت: باید از این ظرفیت برای رونق توسعه  و اشتغال در استان بهره گرفت.

امینی افزود: رونق بازرگانی داخلی و خارجی با توجه به فرصت مرز از مزیت های استان است و برای بهره بیشتر همت و یاری دلسوزان و مدیران را می طلبد.

نماینده مردم ایلام در مجلس یادآور شد: اشتغال در هر کشوری جزو برنامه های اولویت دار است در کشورمان نیز با توجه به جوان بودن جمعیت اولویت بیشتری دارد که باید با تعریف کسب و کارهای نوین بتوانیم با توجه به جوانان تحصیل کرده بخشی از مشکلات این عرصه را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: سفر رئیس جمهور پس از گذشت سال ها به ایلام اتفاق خوبی است و با سفر در ماه های اول فرق دارد و بطور قطع برکات بسیاری برای استان به همراه دارد.

کد خبر: ۴٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha