۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
سکه طرح جدید در یک قدمی ۱۵ میلیون تومانی شدن/دلار ۲۹۹۵۰
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه طرح جدید در یک قدمی ۱۵ میلیون تومانی شدن/دلار ۲۹۹۵۰

ابراهیم محمد ولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت:امروز قیمت دلار با افزایش ۴۷۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۹ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: روند قیمت طلا در بازار جهانی صعودی بوده و با افزایش نه دلاری نسبت به روز گذشته هزار و هشتصد و نود و شش دلار رسیده است.

وی افزود:افزایش قیمت انس در بازار های جهانی، گران شدن قیمت دلار و بالا رفتن تقاضا برای خرید طلا و سکه موجب شده تا قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته بین ۲۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان گرانتر شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود:امروز قیمت تمام سکه طرح جدید با افزایش ۵۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت تمام سکه طرح قدیم با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

محمد ولی تصریح کرد:در حال حاضر هر قطعه نیم سکه با قیمت هفت میلیون و۹۵۰ هزار تومان، هر قطعه ربع سکه با قیمت پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با قیمت دو میلیون و ۵۳۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که به ترتیب نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان و ۲۳۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده اند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر یادآور شد:در حال حاضر هر مثقال طلا با قیمت پنج میلیون و ۸۰۶ هزار تومان و  هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان خریدو فروش می شود که نسبت به دیروز به ترتیب  ۱۲۶ هزار تومان، هشت هزار و ۸۰۰ تومان گرانتر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای لحظه تهیه و انتشار خبراست که با توجه به نوسانات حاکم بر بازار در ساعت ها و لحظات آتی قابلیت تغییر دارد.

کد خبر: ۴۴٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha