۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
ابلاغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مناطق محروم ایلام
استاندار ایلام خبر داد

ابلاغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مناطق محروم ایلام

ایلام- استاندار ایلام از ابلاغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مناطق محروم ایلام خبر داد و گفت: به زودی ۱۹۸ میلیارد تومان نیز به استان از طریق سازمان برنامه و بودجه تزریق خواهد شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی از ابلاغ ۱۵ میلیارد تومان از مصوبات سفر معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: همچنین ظرف هفته آینده و در فاز اول ۱۹۸ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ابلاغ می شود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار فراهم شدن زمینه حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان شد و گفت: در تداوم سفر مسئولان نهادها و بنیادهای مهم در استان در نظر است برای کامل شدن این پازل برای زمینه حضور مسئولان بنیاد برکت و ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را در استان ایجاد و برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه گفت: باید لیست پروژه هایی که در سفر هیئت های اخیر تصویب شده و نشده وبه ویژه تهیه پروژه های عام‌المنفعه چون بهداشت و درمان، نوسازی مدارس، طرح های مناطق محروم و ... آماده و کارشناسی شود تا به مسئولان مذکور پیشنهاد  و در نهایت با سفر جناب دکتر مخبر به استان مصوب شوند.

سلیمانی‌دشتکی در پایان ابراز امیدواری کرد که مجموعه این فعل و انفعالات در یک سال آخر کار دولت در نهایت منجر به تحولات بسیار خوب و مثبتی در توسعه استان شود.

کد خبر: ۴۴٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha