۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۹۹ درصد اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در فارس جذب شد
معاون استاندار فارس:

۹۹ درصد اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در فارس جذب شد

شیراز- معاون عمرانی استانداری فارس از جذب ۹۹ درصدی اعتبارات اسناد خزانه اسلامی توسط دستگاه های اجرایی فارس خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمود رضایی  اعتبارات تملک دارایی های سال ۹۸ را حدود ۷ هزار  و ۶۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : این اعتبار در قالب اسناد خزانه به استان فارس تخصیص پیدا کرده است که خوشبختانه نزدیک به صد در صد این اعتبارات توسط دستگاه های اجرایی استان جذب شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع اعتبار جذب شده اسناد خزانه در استان فارس ۷ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان اعتبار مربوط به ۸۲ دستگاه های اجرائی، دانشگاه ها، موسسات پژوهشی و علمی و نیز ۱۰۵ شهرداری بوده است.

معاون عمرانی استانداری فارس همچنین اظهار کرد: از اعتبار عمرانی فارس، ۷ هزار و ۲۳۵ میلیاردریال مربوط به دستگاه‌های اجرایی و ۴۲۴ میلیارد ریال مربوط به شهرداری ها بوده است.

به گفته وی  نرخ جذب اعتبارات در این حوزه  در دستگاههای اجرایی۹۸  درصد و در شهرداری ها ۹۴ درصد بوده است.

رضایی اعلام کرد: این اعتبارات مربوط به دستگاه ها، نهادها و شهرداری هایی بود که دارای تخصیص اسناد خزانه اسلامی مربوط به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۸ بودند.

وی اظهار کرد: استان فارس جزو پنج استان برتر کشور در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در سال ۹۸ بوده است.

معاون عمرانی  استانداری فارس البته در خصوص  اعتبارات مصوب هزینه‌ای و تملک دارایی های سرمایه ای فارس در سال ۹۹  نیز توضیح داد و گفت: این اعتبارات برای سال جاری، رقمی  معادل ۱۳ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال است که با توجه به ابلاغ تخصیص به دستگاه‌های اجرایی و شهرداری های دارای اعتبار برای جذب اسناد خزانه، انتظار می رود این دستگاه‌ها و نهادها به تدریج برای جذب اعتبارات اقدام کرده و از هر گونه اهمال کاری و فرصت سوزی در این پرهیز کنند.

کد خبر: ۴۴٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha