۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
 ورود تعزیرات به تخلفات برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران اعلام کرد

ورود تعزیرات به تخلفات برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای

اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران اظهار کرد: تمام مراکز عرضه‌کننده اجناس در بازارهای روز، مکلف هستند که تخم‌مرغ را با قیمت کیلویی ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان بفروشند.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی، در پاسخ به این سوال که با توجه به بی نظمی موجود در بازار برخی از مردم معتقدند که بازار به حال خود رها شده است و نظارتی بر آن وجود ندارد، گفت: واقعیت این گونه نیست و حداقل همکاران ما در سازمان تعزیرات ازپرکارترین نیروهای ناظر و رسیدگی کننده به تخلفات هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه یک تصور اشتباه در مورد سازمان تعزیرات وجود دارد و آن این است که سازمان تعزیرات می‌تواند به صفر تا صد مسائل مربوط به بازار ورود پیدا کند و با تخلفات برخورد داشته باشد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که امکان این موضوع وجود ندارد و برای اجرای وظایف محوله به سازمان، بخش‌های دیگر نیز باید با ما همراهی و همکاری کنند.

اسفنانی با بیان اینکه خوشبختانه امروز بعد از مدت‌ها وزارت صمت داروی وزیر شد و امیدواریم این موضوع بتواند در ایجاد نظم در بازار موثر باشد، تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا وضعیت خاصی را ایجاد کرده است و بخش از انرژی ما در حال حاضر معطوف به این موضوع شده است.

وی ادامه داد: در ارتباط با بحث تخم مرغ نیز از یکی الی دو روز پیش تمام مراکز عرضه کننده اجناس در بازار روز موظف شده‌اند که تخم مرغ را کیلویی ۱۴۵۰۰ تومان بفروشد تا کم‌کم بازار به حد اشباع برسد.

اسفنانی همچنین با بیان اینکه این سازمان در بحث انبارها ورود پیدا کرده است، افزود: چندی پیش انباری را کشف کردیم که در آن چندین تن روغن مایع ذخیره اتکا شده بود و متاسفانه این انبار متعلق به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بود.

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان این که در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد تخلفاتی در موضوع ارائه تخفیف‌ها هستیم، گفت: برخی از این فروشگاه‌ها نه تنها تخفیف قائل نمی‌شوند، بلکه گران‌فروشی نیز می‌کنند و با اسم تخفیف مرتکب تخلف می‌شوند، بنابراین سازمان تعزیرات حکومتی به این موضوع ورود کرده تا جلوی این تخلفات را بگیرد.

کد خبر: ۴۴٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha