۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
شبکه برق مجتمع بنکداران بندرعباس تقویت شود
فرماندار بندرعباس:

شبکه برق مجتمع بنکداران بندرعباس تقویت شود

بندرعباس- فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به حساسیت و تمرکز بنکداران مواد غذایی در یک نقطه، ضرورت دارد ترتیبی اتخاذ شود که شبکه برق مجتمع بنکداران شهرستان بندرعباس تقویت و نوسانات برق این مجموعه رفع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیزاله کناری صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات و توسعه و اصلاح شبکه توزیع برق شهرستان در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات شرکت توزیع برق در تامین و تحویل برق مورد نیاز مصرف کنندگان مختلف، اظهار کرد: شرکت توزیع برق استان طی سنوات اخیر با کار و تلاش شبانه روزی خود اقدامات خوبی در زمینه توسعه و اصلاح شبکه جهت پایداری برق مصرف کنندگان انجام و نوسانات و قطعی برق را به حداقل رسانده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به نقش جریان برق در زندگی مردم، شرکت توزیع برق ارتباط لحظه ای با مردم و اقشار مختلف جامعه دارد و کار این شرکت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر برای مدت هر چند کوتاه برق قطع شود موجب بروز مشکلاتی برای مردم خواهد شد.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: با توجه به ارتباط نزدیک فعالیت‌های شرکت توزیع برق و شهرداری‌ها خصوصا در زمینه هرس درختان در معابر شهری و در زیر دکل های عبور برق موجب می شود که قطعی و نارسایی برق کمتر شود که این موضوع باید با همکاری فضای سبز شهرداری  و شرکت توزیع انجام شود.

کناری در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه شبکه برق شهرک‌های جدید بندرعباس و پاسخگویی به درخواست آنها جهت تامین برق لازم و احداث منازلشان افزود: روشنایی معابر در اکثر نقاط شهر بندرعباس وجود دارد اما انتظار می رود که در محلات بافت فرسوده این اقدامات بیشتر شود و روشنایی معابر و کوچه ها بیش از گذشته باشد زیرا تاریکی در دل این محلات معضلات اجتماعی و امنیتی به همراه دارد.

وی با اشاره به نوسانات برق در روستاها افزود: در روستاهای شهرستان بندرعباس مشکلات نوسانات برق وجود دارد که باید نسبت به شناسایی این نقاط و رفع آنها اقدام بیشتری انجام شود.

فرماندار شهرستان بندرعباس در پایان افزود: با توجه به حساسیت و تمرکز بنکداران مواد غذایی در یک نقطه، ضرورت دارد ترتیبی اتخاذ گردد که شبکه برق مجتمع بنکداران شهرستان بندرعباس تقویت شود و نوسانات برق این مجموعه مرتفع گردد.

در این جلسه نیز مدیرعامل شرکت برق به مشکلات و کمبودهای شرکت توزیع در زمینه اعتبارات، سرقتهای تاسیسات و مشکلات درختان فضای سبز شهری برای شبکه انتقال برق و روشنایی معابر و تعویض تیرهای برق پرداختند و مقرر گردید در جلسه ای که با حضور دستگاه‌های ذیربط با محوریت فرمانداری تشکیل خواهد شد نسبت به رفع مشکلات و تسهیل هماهنگی ها اقدام شود.

کد خبر: ۴۴٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha