۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
یک هزار و ۵۰۰ اشتغال فناورانه در زنجان فراهم شده است
مدیرکل پارک علم و فناوری زنجان:

یک هزار و ۵۰۰ اشتغال فناورانه در زنجان فراهم شده است

زنجان- مرادخانی، مدیرکل پارک علم و فناوری زنجان با بیان اینکه ۳۰۰ شرکت استارت آپی در استان زنجان فعال است، گفت: یک هزار و ۵۰۰ اشتغال فناورانه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان فراهم شده است.

داود مرادخانی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: اکوسیستم استارت آپی و دانش بنیان در استان زنجان با حمایت ذینفعان  بخش دولتی و خصوصی رشد خوب و چشمگیری داشته است.

وی اظهار کرد: ۳۰۰ شرکت استارت آپی و ۶۸ شرکت دانش بنیان در استان زنجان فعال است.

مدیرکل پارک علم و فناوری زنجان با بیان اینکه در پارک علم و فناوری سعی بر این است تا اشتغال در حوزه استارت آپی و دانش بنیان تقویت شود، گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ اشتغال فناورانه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان فراهم شده است.

مرادخانی با بیان اینکه زنجان استعداد خوبی در رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان دارد ، ابراز کرد: در این میان دستگاه‌های متولی در مسیر توسعه شرکت‌های دانش بنیان  باید همکاری و حمایت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه اقتصادی جامعه در گرو توجه به حوزه‌های فناورانه و دانش بنیان است، گفت: امسال به صندوق پژوهش پارک علم و فناوری استان ۶۵ میلیارد تومان تزریق شده و اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان هم تزریق خواهد شد.

مدیرکل پارک علم و فناوری زنجان، تصریح کرد: این استان جوانان بسیار تحصیلکرده و متخصص در حوزه های مختلف دارد، بنابر این باید از این فرصت طلایی برای توسعه استان استفاده شود.

کد خبر: ۴۴٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha