۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
کوتاهی بانک‌ها در اجرای مصوبات کارگروه موانع تولید قابل پذیرش نیست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

کوتاهی بانک‌ها در اجرای مصوبات کارگروه موانع تولید قابل پذیرش نیست

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در کمترین زمان، مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را برای رفع مشکلات در بخش‌های مختلف تولیدی عملیاتی کنند و کوتاهی در زمینه اجرای مصوبات کارگروه از دستگاه‌ها و بانک ها پذیرفته نیست.

به گزارش  خبرنگار بازار، ایرج حیدری عصر امروز سه شنبه در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان کرد: در شرایط حساس کنونی، مهمترین رسالت مدیران، تسهیل شرایط برای افزایش تولید، صادرات و بهبود سرمایه‌گذاری  است.

وی افزود: جذب سرمایه گذاری، افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی مهم‌ترین ابزار برای خنثی‌سازی فشارهای اقتصادی دشمنان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید نقش بسزایی در بهبود وضعیت تولید و اشتغال دارد و ضروری است این مهم به صورت ویژه از سوی کارگروه دنبال شود.

حیدری گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به صورت کامل و در کمترین زمان، مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را برای رفع مشکلات در بخش‌های مختلف تولیدی عملیاتی کنند و کوتاهی در زمینه اجرای مصوبات کارگروه از دستگاه‌ها و بانک ها پذیرفته نیست.

گفتنی است؛ در این نشست، مسائل و مشکلات چندین واحد تولیدی و صنعتی استان در زمینه تامین مواد اولیه، مالیاتی، تامین اجتماعی و بانکی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان مرتفع و شرایط تولید برای این واحد ها مهیا شد.

کد خبر: ۴۴٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha