۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
احداث آزادراه دریایی و آبی در مازندران در حال مطالعه است
استاندار مازندران:

احداث آزادراه دریایی و آبی در مازندران در حال مطالعه است

نوشهر - استاندار مازندران با بیان اینکه ایجاد آزادراه در آب و دریا پیگیری و مطالعه می شود، گفت: اگر راه‌های منتهی به استان در ایام ترافیک و پیک، یک‌طرفه نشود، مسیر قفل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار احمد حسین زادگان پیش ازظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران در محل استانداری مازندران با اشاره به اینکه راه‌های استان در ایام تعطیلی و پیک قفل می شود، گفت: از این رو مجبور هستیم راه‌ها را یک‌طرفه کنیم.

وی با اشاره به توسعه وضعیت راه‌های مازندران گفت: گره چندین ساله راه الموت به تنکابن برداشته شد و راه‌های هراز و فیروزکوه نیز نسبت به سال های قبل وضعیت بهتری دارد.

استاندار مازندران تکمیل آزادراه ها نظیر تهران - شمال را و توسعه تعریض راه ها را در کاهش مشکلات یک‌طرفه شدن مسیرهای منتهی به استان موثر دانست و درباره آزادراه ساحلی و احداث آن گفت: این طرح جزو پروژه های سنگین به شمار می رود ولی باید منابع مالی آن تامین شود و با حضور بخش خصوصی، این طرح را پیگیری می کنیم.

حسین زادگان با اظهار اینکه آزادراه ساحلی را در دو قالب پیگیری می کنیم، گفت: امسال در سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای توسعه کمربندی ها و مطالعات آزادراه ساحلی اعتباری درنظر گرفته است.

وی ایجاد آزادراه در دریا و آب را از دیگر طرح ها اعلام کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کلیت این طرح را پذیرفت و این طرح در قالب هلدینگ ها و سرمایه گذاری های بخش خصوصی در دست پیگیری است.

استاندار مازندران، ایجاد آزادراه از چالوس تا محمودآباد به طول ۶۰ کیلومتر را از طرح های در دست مطالعات برشمرد و گفت: برای اجرایی شدن آن باید سرمایه گذار جذب کنیم.

کد خبر: ۴٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha