۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
فرصت ۱۵ روزه برای واریز آورده اولیه مسکن ملی در مازندران
استاندار مازندران مطرح کرد؛

فرصت ۱۵ روزه برای واریز آورده اولیه مسکن ملی در مازندران

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران با اشاره به این که شمار زیادی از متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز نکردند، فرصت ۱۵ روزه برای پرداخت تعیین کرد.

سید محمود حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که بنا نداریم حتی یک نفر از متقاضیان مسکن ملی را حذف کنیم، اظهار داشت: افراد زیادی برای پروژه مسکن ملی ثبت نام کردند ولی شمار زیادی از متقاضیان واجد شرایط تاکنون نسبت به واریز آورده اولیه اقدام نکردند.

وی با بیان این که باید متقاضیان مسکن ملی تعیین تکلیف شوند، گفت: حداکثر ۱۵ روز به متقاضیان فرصت داده می شود تا نسبت به آورده اولیه اقدام داشته باشند و این طرح روند ساخت مسکن ملی را سرعت می بخشد.

وی با عنوان این که امیدواریم قطار مسکن ملی در استان سرعت یابد، درباره مشارکت انبوه سازان گفت: مسکن در مازندران دارای ارزش افزوده است و با توجه به این بافت های فرسوده در استان معضل محسوب می شد درپی آن هستیم تا این بافت ها احیا کنیم.

حسینی پور یادآور شد: طبق مجوز دولت می توان از تسهیلات مسکن ملی برای بهسازی بافت های فرسوده بهره گیری شود و مشوق هایی برای انبوه سازان در بافت های فرسوده درنظر گرفته می شود تا در این بافت ها سرمایه گذاری صورت گیرد.

استاندار مازندران تغییر شهرها و بهسازی بافت های فرسوده را اولویت اساسی بیان کرد و گفت: همجنین ارتفاع سازی در استان باید در دستور کار قرار گیرد.

سالانه ۳۸ هزار واحد مسکن ملی در مازندران باید احداث شود.

کد خبر: ۲۰۱٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سید روح اله میر جلالی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      2 0
      جوان ،متاهل، شاگرد باطری سازی هستم در نوبت مسکن قرار دارم .۲۰۰ میلیون تومان پول می خواهند بانک ها این مبلغ پول به من وام نمی دهند .افسرده ام و سرگردان که که چگونه این مبلغ را به مسکن ملی پرداخت کنم ؟استغاثاًکمک کنید
      • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
        4 0
        پس برای بیرجند گفتن ۵۱۰ تومان نقد داشته باشید
    • محلا IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      0 1
      سلام من یک ساله ثبت نام کردم ،تحت حمایت کمیته ام ،هنوز پیامی برام نیامده ،رایگان میدن مسکن را برای نیازمندان ،دو تا بچه دارم انشالله معجزه بشه ما هم صاحب خانه بشیم از مستجری راحت بشیم
    • متقاضی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      0 0
      سلام جناب استاندار اگر واقعا بفکر مردم استانید . لطفا بداد متقاضیانی باشید که 14 ساله چشم انتظار مسکن مهرشون هستند . و ضمنا چرا بعضی ها در خیلی ساله پیش باید به قیمت گفته دولت صاحب مسکن مهر شوند ولی عده ای همچون بنده باید چند برابر بیشتر از دیگران بپردازم و هنوز هم تحویلم نداده باشند .