۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
نخستین شرکت پخش داروی لرستان در سلسله راه‌اندازی می‌شود
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

نخستین شرکت پخش داروی لرستان در سلسله راه‌اندازی می‌شود

لرستان- ابراهیمی، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: نخستین شرکت پخش داروی استان فردا در شهرک صنعتی الشتر کلنگ زنی می‌شود و ظرف مدت سه ماه به بهره‌برداری می‌رسد که با ایجاد آن زمینه اشتغال نیز فراهم می‌شود.

یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به نبود شرکت پخش دارو در استان لرستان اظهارداشت: از آنجا که در سطح استان شرکت پخش دارو نداشتیم پیگیری‌های زیادی انجام شد تا یک شرکت در استان راه‌اندازی شود.

وی افزود: در مجموع شش شرکت‌ پخش دارویی دولتی وجود دارد که سه شرکت تحت نظر شستا، دو شرکت زیر نظر بنیاد برکت و یک شرکت نیز تحت نظر بانک ملی است که تامین کننده دارو هستند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه داروی لرستان از طریق استان همدان تامین می‌شد و این در حالی بود که جمعیت و تعداد داروخانه‌های لرستان دو برابر استان همدان بود پیگیری‌های زیادی انجام گرفت که دارو، این نیاز استراتژیک به طور حتم از طریق استان لرستان تامین شود که خوشبختانه توانستیم شرکت پخش دارو را به استان بیاوریم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهر الشتر فاصله زیادی به شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد ندارد، این شرکت پخش دارو در شهرک صنعتی الشتر راه‌اندازی می‌شود.

ابراهیمی گفت: نخستین شرکت پخش داروی استان فردا در شهرک صنعتی الشتر کلنگ زنی می‌شود و در ظرف مدت سه ماه به بهره‌برداری می‌رسد که با ایجاد آن زمینه اشتغال نیز فراهم می‌شود.

وی در رابطه با دیگر فعالیت‌های انجام شده در حوزه درمان تصریح کرد: در حوزه پزشکی با راه‌اندازی بخش سی تی اسکن و آی سی یو امکانات درمانی خوبی وارد شهرستان دلفان شده است.

کد خبر: ۴۴٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha