۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
فناوری برخی واحدهای صنعتی تهران مربوط به ۴۰ سال پیش است
استاندار تهران:

فناوری برخی واحدهای صنعتی تهران مربوط به ۴۰ سال پیش است

فیروزکوه - استاندار تهران گفت: فناوری برخی واحدهای صنعتی استان مربوط به ۴۰ سال پیش است.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح واحد تولیدی آویشن در شهرستان فیروزکوه طی سخنانی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، فعال سازی کارخانه‌های نیمه راکد و پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد سیاست کلان دولت در حمایت از واحدهای تولیدی است.

وی در خصوص واحد تولیدی آویشن فیروزکوه نیز گفت: این واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

استاندار تهران با بیان این که افتتاح این طرح برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی می کند، گفت: برخی صنایع هنوز با فناوری ۴۰ سال قبل فعالیت می‌کنند و باعث آلایندگی هستند و در این خصوص نشست‌هایی در خصوص ارائه تمهیدات جهت ادامه فعالیت واحدهای آلاینده با حضور مدیران محیط زیست برگزار شده است.

محسنی بندپی از حمایت دولت از نوسازی واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: در مدت نزدیک به دو سال گذشته بسیاری از واحدهای راکد صنعتی فعال شدند و این به منزله ایجاد اشتغال در استان تهران است و امروز شاهد کم ترین نرخ بیکاری در شهرستان فیروزکوه در مقایسه با ادوار گذشته هستیم، که باید این روند حفظ شود و در شرایط جنگ اقتصادی با حمایت همه جانبه از صاحبان صنایع به عنوان سربازان خط مقدم این جنگ حمایت شود.

کد خبر: ۴٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha