۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
نخستین پایانه صادراتی فرش دستباف ایران در زنجان افتتاح می شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

نخستین پایانه صادراتی فرش دستباف ایران در زنجان افتتاح می شود

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: با پیگیری های صورت گرفته نخستین پایانه صادراتی فرش دستباف ایران در استان زنجان افتتاح می شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان ناصر فغفوری گفت:  با پیگیری های صورت گرفته نخستین پایانه صادراتی فرش دستباف ایران در استان زنجان ۱۱ مهرماه سالجاری افتتاح می شود.

وی یادآور شد: در راستای راه اندازی این پایانه صادراتی در زنجان ، زیر ساختهای لازم از قبیل دفاتر گمرکی ، دفاتر پستی ، دفاتر ارائه خدمات بازرگانی و حوزه حمل و نقل، زیر ساخت های نرم افزاری و دفاتر ارتباطی خارج از کشور ایجاد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان ، گفت: هم اکنون دفاتر ارتباطی پایانه صادراتی فرش ایران با کشور های هند ، آلمان و کانادا آماده می باشد و  راه اندازی پایانه صادراتی فرش دستباف باعث می شود فرش کشور با نگاه صادراتی تولید شده و فرایند صادرات تسهیل گردد و تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم این مشوق ها و تسهیلات را به کلیه تجار کشور ارائه دهیم.

فغفوری اظهار داشت: فعالیت این پایانه صادراتی نقش بسیار موثری در جهش صادرات خواهد داشت که با استقرار آن در زنجان شاهد تحول این صنعت اعم از بافندگی ، رنگرزی و صادرات فرش خواهیم بود.

وی افزود: پایانه صادراتی فرش دستباف ایران در استان زنجان در مساحتی بالغ برپنج هزار متر مربع راه اندازی می گردد که دارای بخش های گالری ، سالن اجتماعات ، سالن مزایده ، کلاس های آموزشی و IT و واحدهای خدمات جانبی از قبیل رستوران، کافی شاپ و پشتیبانی از طریق  دو سایت اینترنتی داخلی و خارجی می باشد.

کد خبر: ۴۴٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha