۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
منافع دریایی ایران در آب‌های دوردست تامین شد
معاون عملیات نیروی دریایی سپاه:

منافع دریایی ایران در آب‌های دوردست تامین شد

قناعت پیشه، معاون عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تامین منافع دریایی ایران در آب‌های دوردست خبر داد.

به گزارش بازار، سردار قناعت پیشه در مراسم روز جهانی دریانوردی که در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد افزود:حضور مقتدرانه ناوگان تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های فرازمینی و دور دست با وجود تهدیدات و تحریم ها، نشان دهنده اقتدار ایران در آب‌های دور دست است.

معاون عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:امروز، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی، در کنار و همراه ناوگان تجاری و بازرگانی و نفتکش ایران در تمام دریاهای دور دست هستند.

وی اضافه کرد: حضور پنجاه و نهمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش در آب‌های دوردست، تامین کننده اقتدار و امنیت ایران در آب‌های فرا مرزی است و دریانوردان ما به خوبی نشان داده اند که می‌توانند تحریم‌ها را نه دور بزنند، که آن‌ها را نقش بر آب کنند.

سردار قناعت پیشه گفت: دشمن ۴۰ سال است تلاش می‌کند مانع دریانوردی پایدار ایران شود، اما به لطف خداوند و همراهی دریانوردان و مجموعه دریایی کشور با نیروهای مسلح، همواره در این تلاش خود ناکام بوده است.

معاون عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خیلی از مسائل و تهدیدهای ناوگان دریایی را به دلایل مختلف نمی‌توان بازگو کرد افزود: به دفعات شاهد بودیم که حملات دزدان دریایی و گروه‌های تروریستی با همراهی و همکاری کارکنان کشتی‌های تجاری در کنار نیروهای مسلح ایران ناکام مانده است و این امر، نشان می‌دهد که این کارکنان نیز همواره پای کار امنیت و تداوم دریانوردی پایدار کشورمان هستند.

سردار قناعت پیشه افزود: تامین امنیت دریانوردی پایدار هدف مهم و اصلی نیروهای مسلح ایران در آب‌های مرزی دریای عمان، خلیج فارس و آب‌های فرامرزی است.

کد خبر: ۴۴٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha