۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
اولین مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری در زنجان افتتاح شد
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

اولین مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری در زنجان افتتاح شد

زنجان- اولین مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و صندوق پژوهش و فناوری ارزش‌آفرین اشراق زنجان با هدف حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه سلامت فعال شد.

به گزارش خبرنگار بازار، پرویز قزلباش صبح سه شنبه در آئین افتتاح اولین مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و صندوق پژوهش و فناوری ارزش‌آفرین اشراق، گفت: این مرکز با هدف حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه سلامت فعال شده است.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان می‌تواند همگام با سایر دانشگاه‌ها، در حوزه ایده‌های فناورانه سلامت حرفی برای گفتن داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: این مرکز با حداقل اعتبارات و از محل منابع دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شده است.

قزلباش  تاکید کرد: برای تبدیل ایده‌های فناورانه به محصول اولیه و تکمیل فضای آزمایشگاهی و کارگاهی مورد نیاز شرکت‌های فناور، بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: با راه‌اندازی مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت حتی برای گروه‌های غیر هدف در صورت داشتن ایده‌ها و نوآوری‌های خوب امکانات و فضای لازم فراهم می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، ابراز کرد: مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت در محل پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شده که در پیشبرد فعالیت‌های نوآورانه در حوزه سلامت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

کد خبر: ۴۴٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha