۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
 سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار میلیاردی برای اجرای ۲۲۷ پروژه گردشگری در مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار میلیاردی برای اجرای ۲۲۷ پروژه گردشگری در مازندران

ساری- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۲۲۷ پروژه گردشگری استان با سرمایه گذاری بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومانی در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیف اله فرزانه یکشنبه شب در مراسم هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی که با حضور فعالان بخش گردشگری مازندران در خانه گردشگری ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه کرونا شرایط سختی را برای گردشگری در استان ایجاد کرده است، افزود: با این حال اجرای طرح های گردشگری با قوت در حال انجام است.

وی به اجرا و دردست ساخت بودن بیش از ۲۲۷ پروژه گردشگری در بخش های مختلف در استان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه ۴۷ پروژه گردشگری تا کار پایان دولت در استان به بهره برداری می رسد، میزان سرمایه گذاری در این پروژه ها را ۳۳ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با آنکه گردشگری استان ضربه سختی خورده اما همچنان با تلاش فعالان این بخش سرپا ایستاده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا بخش گردشگری با مشقت های فراوانی روبرو است و بخشی از ظرفیت های خود را از دست داده است اما امیدواریم با مهار بیماری کرونا شاهد روزهای خوبی برای گردشگری استان باشیم.

کد خبر: ۴۴٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha