۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
«کندوان» برخی شب های ماه مهر مسدود می‌شود/ بهسازی راه های روستایی
مدیرکل راهداری مازندران:

«کندوان» برخی شب های ماه مهر مسدود می‌شود/ بهسازی راه های روستایی

ساری- نجفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به انجام عملیات راهداری و روکش آسفالت محور کندوان گفت: به این منظور این محور در برخی شب های ماه مهر مسدود می شود.

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه محور کندوان محدوده دزدبن تا هزارچم به دلیل آسفالت در برخی شب های ماه مهر مسدود می شود، افزود: این محور امشب نیز از ساعت ۲۱ تا شش صبح فردا مسدود خواهد بود.

وی از کاربران جاده ای خواست تا در شبهایی که این محور ترانزیتی مسدود است از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

وی همچنین درباره آسفالت و بهسازی راه های روستایی استان با اظهار اینکه بیش از هفت هزار و۸۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان وجود دارد، گفت: طی ماه اخیر بیش از ۱۲۰ کیلومتر عملیات خط کشی در محورهای روستایی استان کشیده شده است و عملیات بهسازی پنج محور روستایی با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان انجام شده است.

نجفی همچنین به افزایش مجتمع های بین راهی در محورهای استان اشاره و اضافه کرد: طی هفته جاری با افتتاح مجتمع بین راهی نکا با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال شمار مجتمع ها در استان به بیش از ۴۰ واحد رسیده است.

مدیرکل راهداری مازندران در بخشی از سخنانش درباره میزان کالاهای جابجا شده توسط ناوگان باری استان گفت: امسال بیش از ۹ میلیون تن کالا به مقصدهای مختلف ارسال شده است.

کد خبر: ۴۴٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha