۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
مجتمع فولاد آذر حدید بناب تا اواخر مهرماه به بهره برداری می رسد
مدیرعامل مجتمع فولاد آذر حدید بناب خبرداد

مجتمع فولاد آذر حدید بناب تا اواخر مهرماه به بهره برداری می رسد

بناب- مدیرعامل مجتمع فولاد آذر حدید بناب از آغاز به کار این مجموعه تا پایان مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی ثروت امروز ظهر همزمان با هفته دفاع مقدس ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران در محل این کارخانه افزود: مجتمع فولاد آذر حدید بناب در فضایی به وسعت ۱۵ هکتار در آستانه بهره برداری قرار گرفته و به زودی طی مراسم باشکوهی با حضور مسئولین و مقامات استانی و کشوری افتتاح می شود.

وی فاز اول فعالیت این مجتمع را ذوب و نورد اعلام کرد و گفت: در این مجتمع سالانه بیش از ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات فولادی تولید خواهد شد.

به گفته ثروت، با بهره برداری از این مجتمع فولادی بطور مستقیم برای ۴۰۰ نفر و غیر مستقیم برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

مدیرعامل مجتمع فولاد آذر حدید بناب با اشاره به سال جهش تولید اظهار امیدواری کرد با پیوستن این مجموعه فولادی به مدار تولید فولاد کشور سهم چشمگیری در افزایش کمی و کیفی محصولات فولادی ایفا کند.

ثروت همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: فولادمردان این مجتمع مصمم هستند با الهام از رشادت های جهادگران سلحشور ایام دفاع مقدس، هم اکنون در سنگر تولید و صنعت به عنوان جهادگران جبهه اقتصادی بتوانند راه پر افتخار شهدای والامقام را ادامه دهند.

وی در پایان ضمن تشریح برنامه های اجرا شده در طول هفته دفاع مقدس در مجتمع فولاد آذر حدید بناب،  تکریم جایگاه ایثارگران شاغل در این مجموعه را از اولویت های رسالت فرهنگی مجتمع آذر فولاد عنوان کرد.

کد خبر: ۴۴٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میلاد IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      0 0
      سلام فولاد کی شروع میشه