۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
تهدید استاندار زنجان به شکایت از شرکت آزاد راه زنجان- تبریز
در ایمن‌سازی آزادراه کوتاهی شده است

تهدید استاندار زنجان به شکایت از شرکت آزاد راه زنجان- تبریز

زنجان - استاندار زنجان گفت: شرکت آزاد راه زنجان-تبریز کمترین اقدام را برای اصلاح و ایمن سازی این محور انجام داده است و در صورت رفع نکردن نواقصات از این شرکت شکایت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار،فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های زنجان در محل استانداری، گفت: با انتقاد از وضعیت موجود در آزاده راه زنجان-تبریز به شرکت آزاد راه زنجان – تبریز هشدار دادو گفت: در صورت ارائه نکردن طرح عملیاتی برای بهبود وضعیت این محور در مدت یک هفته، از دادگستری استان زنجان در خواست اقامه جرم علیه این شرکت خواهم کرد.

وی اظهار کرد: شرکت آزاد راه کمترین اقدام را در خصوص وظایف خود انجام می‌دهد و در حد فاصل کیلومتر ۴۵ تا ۶۵ فرورفتگی بسیاری وجود دارد .

تنها 17 کیلومتر از آزادراه زنجان به تهران روشنایی دارد

ستاندار زنجان گفت: اگر در کوتاه مدت این شرکت راهکار ارائه نکند از قوه قضائیه در خواست می‌کنم در این زمینه اعلام جرم بر علیه این شرکت اعلام کند.

حقیقی با بیان اینکه در آزاد راه زنجان به تهران تنها ۱۷ کیلومتر روشنایی و ۱۴ کیلومتر نیوجرسی انجام شده است، ابراز کرد: ضروری است روشنایی این آزاد راه بیشتر شود.

وی  نسبت به ارائه آمار متفاوت توسط دستگاه‌های مرتبط در خصوص فوتی‌های تصادفات انتقاد کرد و افزود: برای اطلاع رسانی به مردم باید آمارها یک کاسه شود.

ضرورت ارائه راهکار برای کاهش آمار تصادفات

استاندار زنجان، با بیان اینکه  هر کس برای خود آماری را ارائه می‌دهد و این آمارها مردم را سر درگم می‌کند، گفت: هنوز یاد نگرفته‌ایم که آمار را یکسان ارائه کنیم.

حقیقی تصریح کرد: ضروری است راهکاری برای کاهش آمار تصادفات و عوامل آن از سوی مرکز ارائه شود.

وی با بیان اینکه استان‌ها از این راهکارها استفاده کنند تا شاهد کاهش آمار تصادفات در استان باشیم، یاد آورشد: سیستم هوشمند باید به پلیس کمک کند و راهکاری برای کاهش تصادفات باشد.

نبود روشنایی آزاد راه در تصادفات نقش بسیار مهمی دارد

استاندار زنجان گفت: نبود روشنایی آزاد راه در تصادفات نقش بسیار مهمی دارد و یکسان نبودن عوارض زنجان به تبریز به شدت مورد اعتراض مردم استان است.

حقیقی با بیان اینکه نبود مجتمع‌های رفاهی یکی از مهمترین مشکلات آزاد راه‌های زنجان است، گفت: باید راهکار لازم بررسی شده و این مجتمع‌ها در آزاد راه‌ها ایجاد شود.

وی افزود: ایجاد دو پاسگاه پلیس راه در لاین‌های جنوبی و شمالی در آزاده راه‌های زنجان ضروری است و اجرایی شدن این مهم باعث می‌شود پلیس راه تسلط بیشتری برجاده داشته باشد و استان از نظر تردد رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

آزاد راه‌های زنجان باید ایمن سازی شوند

استاندار زنجان با بیان اینکه آزاد راه‌های زنجان باید ایمن سازی شوند، گفت: اعتبار مورد نیاز برای ایمن سازی آزاد راه‌های استان اختصاص یابد.

حقیقی گفت: شرکت آزاد راه زنجان به تبریز کمترین اقدام را برای اصلاح و ایمن سازی این محور انجام داده است و در صورت رفع نکردن نواقصات از این شرکت شکایت خواهد شد.

کد خبر: ۴٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • راننده کامیون IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
      0 0
      باسلام خدمت عزیزان محترم شاغل در اداره راه و ترابری(استانهای زنجان و تبریز) از بالاترین مقام مسئول تا پایینترین عضو و کارمند و کارگر که از طریق کار در این اداره امورات زندگی را می‌گردانند «یعنی حقوق دریافت میکنند» دوستان ،برادران، عزیزان همه ما زندگی داریم شغل داریم و با اینکه شغلهای من با شما یا با افراد دیگر فرق میکند ولی مطمئنن به همدیگر مرتبط هستند و تاثیر گذار آیا شما بزرگواران که سمتی در این اداره راه و ترابری دارین تا به حال نشده که هیچ کدامتان از مسیر اتوبان زنجان تبریز یا قزوین به زنجان تردد بکنید آیا وضع خراب آسفالت و دست انداز ها ی جاده که بعضی مواقع باعث میشه از صندلی پرت بشیم رو احساس نمیکنید یا متوجه چاله چوله های مسیر و موج های روی جاده نمی‌شید که این امر محال ممکنه چون انسان هستید و دارای چشم و گوش و مغزو حس لامسه پس اگر متوجه میشوید می‌بینید احساس میکنید چرا هیچ کاری نمیکنید مگر اداره راه و ترابری فقط باید عوارضی بگیرد دوستان و عزیزان شما مسئول هستید دست انداز ماشین رو اوراق می‌کنه فنر هاش می‌شکنه محورهاش کج میشه تمام لامپ‌ها و اتصالات برقی رو از بین می‌برد