۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
توزیع گاز مایع در خراسان جنوبی صرفا الکترونیکی انجام می شود/ برخورد قاطع با متخلفین
معاون بازرسی سازمان صمت خراسان جنوبی:

توزیع گاز مایع در خراسان جنوبی صرفا الکترونیکی انجام می شود/ برخورد قاطع با متخلفین

بیرجند- تهوری،معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان گفت: امکان تامین گاز مایع مصرف کنندگان تنها از طریق ثبت نام در سامانه سدف میسر خواهد بود.

علی تهوری در گفتگو با بازار اظهارکرد: تمامی شرکتهای موزع موظفند براساس دستورالعمل های ابلاغی نسبت به ارائه خدمت و تأمین نیازمندی مردم اقدام کنند.

وی تاکید کرد: فروش گاز مایع توسط واحدهای صنفی غیر مرتبط تخلف محسوب و با متخلفین با جدیت برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظارتهای مشترک با تعزیرات، شرکت پخش فرآورده های نفتی، پلیس امنیت اقتصادی و آتش نشانی بر مراکز عرضه گاز مایع افزایش خوهد یافت.

تهوری قیمت هر سیلندر گاز مایع را ۹ هزار و ۷۰۰ تومان درب ایستگاه و ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان به صورت جارویی در سطح استان اعلام کرد.

 وی اظهار کرد: عدم رعایت سطح قیمت و فروش با قیمت بالاتر از قیمت مصوب تخلف و با متخلفین مطابق قانون نظام صنفی و تعزیرات برخورد قاطع خواهد شد.

هیچ واحد صنفی مجاز به نصب  LPG  در استان نیست
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: هرگونه نگهداری سیلندر در انبار با توجه به مخاطرات آن توسط افراد غیر مرتبط ممنوع است.

تهوری با بیان اینکه تغییر سیستم خودروهای بنزین سوز به LPG برابر اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی مخاطره آمیز و فاقد مجوز است، تاکید کرد: واحدهای صنفی مکانیکی و واحدهای تعمیرگاهی در استان مجاز به نصب سیستم LPG نبوده و در صورت انجام و ایجاد حادثه، متصدی واحد مسئول خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هیچ گونه مرکز مجازی در سطح استان برای تزریق LPG وجود ندارد و انجام این عمل خلاف و مخاطره آمیز است، ادامه داد: هیچ واحد صنفی مجاز به تزریق گاز LPG نیست و در صورت مشاهده نیز با مختلفین برخورد و در صورت تکرار قطعا از ظرفیت محاکم قضایی و دادستانی استان نیز استفاده خواهد شد.

کد خبر: ۴۴٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha