۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
۳ فاز پالایشگاهی و یک نیروگاه تحویل مجتمع گازی پارس جنوبی شد
مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی:

۳ فاز پالایشگاهی و یک نیروگاه تحویل مجتمع گازی پارس جنوبی شد

بوشهر - مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به افزایش ماموریت‌های این مجتمع، گفت: سه فاز پالایشگاهی و یک نیروگاه تحویل مجتمع گازی پارس جنوبی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علمدار بابایی ظهر یکشنبه در نشست با مشاور ارشد و دستیار ویژه وزیر نفت در مجتمع گازی پارس جنوبی در عسلویه اظهار داشت: در راستای افزایش مسئولیت‌ها و ماموریت‌های مجتمع گازی پارس جنوبی، فازهای ۱۳، ۲۲ و ۲۴ پارس جنوبی و نیروگاه بعثت تحویل این مجتمع شده است.

مدیر عملیات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش کمیت و کیفیت همه فعالیت‌های این مجتمع خبر داد و اضافه کرد: راهبری خطوط بین پالایشگاه‌ها و کریدورها از دیگر وظایف محوله به مجتمع گازی پارس جنوبی است.

وی با اشاره به واگذاری مدیریت بهره‌برداری مخازن متمرکز میعانات گازی در عسلویه به مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار کرد: از دیگر ماموریت‌ها می‌توان به دیسپچینگ متمرکز برق پارس جنوبی اشاره کرد.

بابایی از واگذاری پروژه مخازن خارگ و استفاده از آن مخازن برای ذخیره سازی میعانات مجتمع خبر داد و افزود: پروژه اسکله صادراتی و انبارهای مکانیزه گوگرد سایت ۲ نیز به مجتمع گازی واگذار شده است.

وی وظیفه راهبری بخش‌های مختلف در منطقه پارس جنوبی را از دیگر برنامه‌های مجتمع گازی عنوان کرد و ادامه داد: در حالی ماموریت‌های مجتمع گازی پارس جنوبی افزایش یافته است که نیروی جدیدی جذب مجتمع نشده است.

کد خبر: ۴۳٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha