۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
برخی دستورالعمل ها روند صادرات تولیدات داخلی را لاک پشتی کرده است
عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز:

برخی دستورالعمل ها روند صادرات تولیدات داخلی را لاک پشتی کرده است

کرج- عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی کشورمان محصولات بسیار مرغوب تولید می کنند، اما برخی چالش ها از جمله دستورالعمل هاو بخشنامه های موردی عرضه این تولیدات با کیفیت ایران را در بازارهای صادرات کند و لاک پشتی کرده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان‌ البرز، جلال حسینی خواه با تاکید بر ضرورت همراهی بخش دولتی و خصوصی در رفع مشکلات عدیده در امور صادرات، واردات، توریع و عرضه گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی کشورمان محصولات بسیار مرغوب تولید می کنند، لیکن برخی چالش ها از جمله دستورالعمل هاو بخشنامه های موردی عرضه این تولیدات با کیفیت ایران را در بازارهای صادرات کند و لاک پشتی کرده است.

حسینی خواه تقویت نفوذ در افکار عمومی با هدف آگاهی کامل از سلیقه مشتریان را از راهکارهای موثر در برند سازی، حضور فعال در بازار صادرات و حرکت در مسیر جهش تولید عنوان کرد.

وی اظهار کرد: موفقیت در حد انتظار در بخش صنعت مستلزم آن است که در کنار تولید محصولات مرغوب، بتوانیم با رفتارهای مناسب از تحریک احساسات مشتریان در داخل و خارج از کشور برخوردار شویم.

نقش بازاریابی در مسیر صادرات
حسینی خواه اضافه کرد: در مسیر پر پیچ و خم صادرات که با رقیب های سرسختی رو به رو هستیم، ضروری است قبل از ورود به این بازار، هدایت رفتارمان در بحث حساس بازار یابی را به نحوی توسعه دهیم تا با کسب رضایت خریداران، آنان مشتریان ثابت محصولاتمان شوند.

این فعال اقتصادی یکی از راهکارهای مهم و کارآمد در برند سازی و حضور فعال محصولات مرغوب کارخانه های کشور در بازار داخلی و صادرات را مستلزم تقویت روابط عمومی های دیجیتال و آنلاین در برند سازی عنوان کرد.

عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان‌ البرز گفت: در دنیای امروز دیگر روابط عمومی سنتی جایگاهی ندارد و ضروری است در مسیر توسعه و پویایی اقتصادمان با ایجاد و تقویت روابط عمومی های آنلاین در فضای مجازی محصولات تولیدی کشورمان را به بازارهای هدف معرفی کنیم تا برند سازی در مسیری هموار هدایت شود.

وی ادامه‌ داد: با وجود اینکه شاهد انبوهی از مشکلات در تولید و بهبود کسب و کار هستیم، اما واحد هایی هم هستند که با بهره گیری از محققان و پژوهشگران شرکت های دانش بنیان و با تکیه بر خود اتکائی و خود باوری توانسته اند در تولید محصولات با کیفیت گام های قابل ملاحظه ای بردارند.

حسینی خواه‌ گفت: امیدواریم‌ در بحث برند سازی با ایجاد و گسترش روابط عمومی های دیجیتال در فضای مجازی بستر برای توسعه صادرات مهیا شود.

کد خبر: ۴۳٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha