۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل در اولویت است
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل در اولویت است

اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: اهمیت به توسعه و نگهداری زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در اردبیل برای ما جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است و در این زمینه به دنبال تأمین مالی مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اهلی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از شهرک‌ صنعتی یک اردبیل اظهار داشت: اهمیت به توسعه و نگهداری زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی برای ما جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است و در این زمینه به دنبال تأمین مالی مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

وی افزود: به همین منظور با هدف ایجاد، تکمیل و نگهداری زیرساخت‌ها، مدیریت پسماند و فاضلاب اقدامات لازم در شهرک‌های صنعتی استان انجام یافته و از مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم می‌توان به نبود اعتبار مشخص و پایدار برای بهسازی و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اشاره کرد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: اگر بتوانیم این لایحه را در مجلس تصویب کنیم بدون شک در این زمینه مشکلات برطرف‌سازی می‌شود و بسترهای مناسبی برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

اهلی ادامه داد: اصلی‌ترین هدف برای ما کم کردن تصدی‌گری بخش دولتی است که در این زمینه مالکیت و اداره امور به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود تا بتوانیم با ایجاد رغبت در بین آنان مشکلات و موانع را در این زمینه برطرف‌سازی کنیم و شاهد توسعه بخش خصوصی در این راستا باشیم.

وی بیان کرد: اجرای این قانون گام مهمی برای تأمین منابع مالی پایدار در راستای خدمت‌رسانی مطلوب در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که می‌تواند در راستای افزایش رضایتمندی واحدهای صنعتی نقش شایانی ایفا کند و ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

کد خبر: ۴۳٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha