۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
دلیل اصلی کمبود استخراج از معادن مرکزی در حوزه ماشین آلات است
رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اراک:

دلیل اصلی کمبود استخراج از معادن مرکزی در حوزه ماشین آلات است

اراک- حیدری، رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اراک گفت: دلیل اصلی کمبود استخراج از معادن مرکزی در حوزه ماشین آلات است.

محمد حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت معادن و صنایع معدنی استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر بالای ۷۰۰ دستگاه ماشین سنگین در استان موجود است و همان‌طور که می دانیم استهلاک ماشین آلات در حوزه معدن از نرم معمولی بیشتر است.

حیدری با بیان اینکه به زودی می توانیم همکاری خوبی را با شرکت هپکو داشته باشیم گفت: در محلات بسیاری از ماشین آلات مستهلک شده است که می تواند توسط شرکت هپکو بازسازی شود و در این زمینه قبلا لیستی از ماشین آلات به خانه معدن  ارائه شده که مقرر شده بود استانداری مرکزی ۱۰۰ میلیارد برای بخش معدن از تبصره ۱۸ اختصاص دهد که محقق نشده است.

وی افزود: بخش دولتی و نظام مهندسی می توانند کمک های شایانی به حوزه معدن داشته باشند و مسئولین فنی معادن بایستی سریع تر نیاز هایشان را اعلام نمایند تا در حوزه ماشین آلات اقداماتی انجام شود و باید اعلام کنیم که دلیل اصلی کمبود استخراج در حوزه ماشین آلات است.

رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اراک با بیان اینکه در نظر داریم برخی از قوانین و بخشنامه ها را از طریق خانه معدن اصلاح کنیم عنوان داشت: دراین صورت می توانیم در کار معادن تسریع داشته باشیم و اگر شرکت هپکو درخواست های معدن داران را بداند می تواند با یک برنامه ریزی بلند مدت این مشکل را حل کند.

کد خبر: ۴۳٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha