۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
۶۷۵ پروژه در خراسان شمالی افتتاح شد
با حضور معاون رئیس جمهور:

۶۷۵ پروژه در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، ۶۷۵ پروژه با سرمایه گذاری ۳۳۷ میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان در خراسان شمالی افتتاح شده و به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار، ظهر دوشنبه با حضور کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استاندار و مدیران خراسان شمالی در جلسه شورای اداری استان، ۶۷۵ پروژه استانی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با سرمایه گذاری ۳۳۷ میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان به صورت متمرکز افتتاح و به بهره برداری رسید.

از تعداد پروژه های این ایام، ۲۷ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۳۰۸ میلیون تومان در شهرستان گرمه، ۴۸ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان جاجرم و ۸۷ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در شهرستان اسفراین است.

همچنین ۱۷۱ طرح با اعتبار ۱۰۴ میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان مربوط به شهرستان بجنورد، ۱۲۶ پروژه با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان مربوط به شهرستان شیروان و۸۲ طرح با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان مربوط به شهرستان مانه و سملقان است.

به مناسبت ایام دهه فجر، در شهرستان راز و جرگلان نیز ۸۹ طرح به ارزش ۲۵ میلیارد و ۵۱ میلیون تومان و در شهرستان فاروج۸۳ پروژه به ارزش ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

کد خبر: ۴٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha