۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
آماده ایجاد سورتینگ مکانیزه خدمات پستی در رشت هستیم
مدیرعامل شرکت ملی پست:

آماده ایجاد سورتینگ مکانیزه خدمات پستی در رشت هستیم

رشت- مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه دنبال توسعه خدمات پستی هستیم، گفت: برای ایجاد سورتینگ مکانیزه خدمات پستی در رشت آمادگی وجود دارد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، رمضان‌علی سبحانی فر در دیدار با استاندار گیلان با ابراز خرسندی از انتخاب گیلان بعنوان مقصد اولین سفر استانی خود اظهار داشت: به دنبال توسعه خدمات پستی هستیم تا امکان خدمات رسانی بیشتری به مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در جریان شیوع کرونا نقش و اهمیت خدمات پستی بیش از پیش بر همگان اثبات شد، ادامه داد: پست و خدمات آن در گیلان روند رو به رشدی دارد اما نیازمند زیرساخت هایی برای توسعه هرچه بیشتر است.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران تصریح کرد: در راستای بهبود خدمات، بر گسترش برنامه های پست با محوریت توسعه خدمات در بستر حمل و نقل ریلی متمرکز شده ایم و با توجه به اتصال خط ریلی به رشت، ظرفیت های خوبی در گیلان برای تحقق این مهم فراهم آمده است.

وی این وعده را داد که از محل طرح هوشمند سازی پست، مرکز مکانیزه پست و سورتینگ شامل خدمات خرید انتقال ، تجزیه مکانیزه و آماده سازی امانات پستی در رشت ایجاد شود.

سبحانی فر ادامه داد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، لازم است دستگاه ها با رویکرد کاهش مراجعه مردم به اداره ها،  خدمات خود را تا حد ممکن بصورت الکترونیک ارائه دهند و می توانند به نیابت، فعالیت هایشان را به مجموعه پست واگذار کنند.

 وی همچنین با تأکید بر اینکه لازم است در تمامی روستاها دفتر پیشخوان روستایی ایجاد شود، گفت: با بهره‌گیری گیری از خدمات پستی و تجارت الکترونیک، می‌توان کسب و کارهای کوچک روستایی همچون صنایع دستی را نیز رونق بخشید.

جبار کوچکی نژاد از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، راه آهن گیلان را ظرفیت خوبی برای توسعه خدمات پستی عنوان و خاطرنشان کرد: تجهیزات مرتبط با خدمات رسانی و لجستیکی در پست، نیازمند نوسازی است و انتظار داریم که در این خصوص، از سوی شرکت ملی پست به استان کمک شود.

کد خبر: ۴۳٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha