۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
۷۰ واحد صنعتی راکد در مرکزی وجود دارد
معاون استاندار مرکزی:

۷۰ واحد صنعتی راکد در مرکزی وجود دارد

اراک- فرخی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در استان مرکزی ۷۰ واحد صنعتی نیمه تعطیل و راکد وجود دارد که نیازمند بررسی هستند، گفت: رونق واحدهای تولیدی شعار سال را محقق می کند.

سعید فرخی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص اهمیت تحقق شعار «جهش تولید» و راه اندازی کارخانه های صنعتی و تولیدی در استان مرکزی اظهار داشت: بدون شک با هدفگذاری های صورت گرفته شعار «جهش تولید» در استان به بهترین شکل محقق خواهد شد و در این زمینه برنامه ریزی های مناسبی صورت گرفته است.

فرخی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان مرکزی ۷۰ واحد صنعتی نیمه تعطیل و راکد وجود دارد که نیازمند بررسی هستند گفت: شهرستان های خمین، دلیجان و محلات سه شهرستانی هستند که مورد رصد قرار گرفته اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی  با بیان اینکه فقط در شهرستان دلیجان ۶۳۰ واحد تولیدی فعال است، افزود: نقش تاثیر گذار دلیجان در اقتصاد استان غیر قابل انکار است و نهایت تلاش و تمرکز را برای رفه مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال این منطقه خواهیم داشت.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه سال جاری به نام «جهش تولید» نامگذاری شده و به همین دلیل موضوع اشتغالزایی و بهبود شرایط تولید از اهمیت بیشتری برخوردار شده است و با توجه به بررسی ها مهم ترین موضوعات واحدهای راکد به تامین برق و مشکل با دستگاه های خدمات رسان ختم شده که با رسیدگی به آنها موارد مشکلات و معضلات حل خواهد شد.

فرخی بیان داشت: با توجه به اینکه راه‌اندازی واحدهای جدید تولیدی به زمان زیاد و متعاقبا سرمایه گذاری های زیادی نیازمند است می‌توان با بازگرداندن واحدهای راکد و تعطیل به چرخه تولید در راستای عملیاتی کردن شعار سال حرکت کرد.

کد خبر: ۴۳٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha