۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
بیش از ۱۰ درصد داروی کشور در آذربایجان‌شرقی تولید می‌شود
مدیرعامل داروسازی زهراوی تبریز:

بیش از ۱۰ درصد داروی کشور در آذربایجان‌شرقی تولید می‌شود

تبریز- مدیرعامل داروسازی زهراوی تبریز گفت: با فعالیت سه شرکت داروسازی در آذربایجان‌شرقی بیش از ۱۰ درصد از تولیدات و تامین دارویی کشور از این استان تامین می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین اسلامی روز پنج شنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تمام برنامه ها به سمت تولید عملیاتی هدایت می شود، اظهار کرد: در بدترین شرایط تحریم ها این شرکت روند صعودی خود را با تولید دارو های استراتژیک و دارو های خاص با توان مدیران و کارشناسان و کارگران طی کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در تولید دارو های ام اس جزو برترین شرکت ها هستیم، افزود: بالغ بر ۶۰ درصد از داروهای تولیدی کشور مربوط به پیوند عضو و بیش از ۴۰ درصد از داروهای ام اس توسط شرکت داروسازی زهراوی تولید می شود.

اسلامی خاطر نشان کرد: با فعالیت سه شرکت داروسازی در استان بیش از ۱۰ درصد تولیدات و تامین دارویی کشور توسط این شرکت ها  تولید و تامین می شود.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: صنایع دارویی آذربایجان شرقی در تولید داروهای خاص و استراتژیک از جایگاه بالایی برخوردار است.

حسین فتحی با بیان نقش راهبردی صنایع داروسازی در تامین نیاز دارویی کشور اظهار کرد: داروسازی زهراوی با وجود مدیریتی متعهد و متخصص و توانمند با بهره مندی از دانش و تجربه بالای مدیران و کارکنان در تولید داروهای خاص در کشور جزو شرکت های برتر دارویی کشور و منطقه محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش مهم منابع انسانی در موفقیت های این شرکت افزود: باید به منابع انسانی به عنوان بزرگ ترین سرمایه نگاه کنیم و ارزش گذاری و توجه به این سرمایه عظیم بدون تردید موجب بهره وری تولید می شود.

کد خبر: ۴۳٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha