۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
تحقق آرزوی ۱۸ ساله مردم گناوه/ پروژه پل ورودی شهر در حال تکمیل‌شدن است
استاندار بوشهر:

تحقق آرزوی ۱۸ ساله مردم گناوه/ پروژه پل ورودی شهر در حال تکمیل‌شدن است

بوشهر - استاندار بوشهر از تحقق آرزوی ۱۸ ساله مردم گناوه خبر داد و گفت: پروژه پل ورودی گناوه با پیشرفت فیزیکی خوبی روبرو بوده و در حال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در بازدید از پل ورودی شهر گناوه اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهرستان گناوه تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های عمرانی خوبی بر اساس خواست و مطالبات مردم در دست اجرا است.

وی به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه جاده ساحلی گناوه - بندرریگ اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه در حال طی مراحل پایانی است و به زودی آسفالت آن انجام و پروژه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه گناوه یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور در ایام نوروز استٰ تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مردم گناوه پل ورودی شهر بوده که پروژه احداث پل جدید با پیشرفت خوبی روبرو است و در حال تکمیل شدن است.

وی توسعه زیرساخت‌های گردشگری در گناوه را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: پل مسیر خور گناوه که به نام شهید سلیمانی نام‌گذاری شده است نیز در حالی پیگیری است که نقش مهم در بهبود وضعیت تردد خواهد داشت.

گراوند با اشاره به کندی پروژه مجموعه ورزشی کارگران گناوه به دلیل وجود برخی معارض اشاره کرد و افزود: برای تسریع در اجرای این پروژه تلاش جدی خواهیم داشت چرا که نقش مهمی در تقویت فعالیت‌های ورزشی دارد.

وی با اشاره به اینکه شرایط سخت اقتصادی هم باعث تعطیلی پروژه‌های عمرانی در گناوه نشده استٰ افزود: کارهای خوبی در حوزه عمرانی شهرستان گناوه طی یک سال گذشته انجام شده است.

کد خبر: ۴۳٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha