۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
۲۸۲ طرح و پروژه توسط صندوق کارآفرینی امید گلستان افتتاح می‌شود
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان:

۲۸۲ طرح و پروژه توسط صندوق کارآفرینی امید گلستان افتتاح می‌شود

گرگان- مدیر صندق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: در دهه فجر امسال ۲۸۲ طرح و پروژه توسط صندوق کارآفرینی امید افتتاح و زمینه اشتغال ۳۴۵ نفر فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن پهلوری ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید نهاد حامی کسب و کارهای خرد و کوچک است و حمایت مالی از کارآفرینان برای اجرای طرح‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: از سال گذشته صندوق کارآفرینی امید به همراه سه بانک عامل دیگر، توسعه اشتغال روستایی را در دستور کار دارد و از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا پرداخت و پرداخت ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات مصوب و در مرحله عقد قرارداد است که امید داریم تا پایان سال جذب شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان ادامه داد: در این راستا ۶۴ میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی پرداخت شده و پرداخت حدود ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات در مرحله بررسی و تصویب است.

وی به طرح‌های قابل افتتاح صندوق کارآفرینی امید گلستان در دهه فجر امسال هم اشاره و بیان کرد: طی دهه فجر امسال ۲۸۲ طرح و پروژه با اعتبار ۳۱۷ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که ۲۶۱ میلیارد ریال از اعتبار این طرح‌ها و پروژه‌ها از سوی صندوق کارآفرینی تامین شده است.

پهلوری با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها زمینه اشتغال برای ۳۴۵ نفر فراهم می‌شود، تصریح کرد: همچنین امسال از محل منابع داخلی اشتغال روستایی، تفاهم‌نامه‌ها و سفر رئیس جمهور هزار و ۴۶۳ فقره تسهیلات به ارزش ۴۲۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

کد خبر: ۴٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha