۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
زمان واگذاری انشعاب برق در تبریز کاهش یافت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

زمان واگذاری انشعاب برق در تبریز کاهش یافت

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از کاهش متوسط زمان واگذاری انشعاب در این شرکت از ۲۷ روز به ۹ روز نسبت به چهار سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی در تشریح عملکرد شرکت توزیع نیروی برق تبریز در دولت یازدهم و دوازدهم، خاطرنشان کرد: میزان تولید و مصرف انرژی الکتریکی در دنیا شاخص توسعه‌یافتگی است.

وی افزود: متوسط زمان اجرای پروژه‌ها نیز در سال‌های گذشته از ۲۵۰ روز به ۸۵ تا ۹۰ روز در سال جاری کاهش یافته و هدف‌گذاری شرکت بر این است تا بتوانیم این میزان را به ۶۰ روز برسانیم.

کاظمی با اشاره به اینکه به دنبال برقراری عدالت نسبی در کل مناطق تحت پوشش هستیم و تلاش می‌کنیم خدمات‌دهی خود را به مناطق محروم و برخوردار تقسیم نکنیم، اظهار کرد: میانگین شاخص تلفات انرژی در کشور به‌تازگی به زیر ۱۰ درصد رسیده است و در سه سال گذشته، تلفات برق تبریز از ۱۰.۳ درصد به ۸.۲۲ درصد رسیده است و امیدواریم در سال‌های آتی این میزان باز هم کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به این که برق تبریز دارای بیش از یک میلیون مشترک شهری و روستایی است، گفت: سالانه نزدیک به۱۸۰ میلیارد تومان پروژه در شرکت جهت توسعه، بهبود و اصلاح زیرساخت‌ها تعریف می‌شود و سالانه به طور متوسط بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیارد تومان از پروژه‌ها به اتمام می‌رسد و سعی کرده‌ایم با تلاش همکاران، میزان پروژه‌های انتقال‌یافته را به حداقل کاهش دهیم و هم‌اکنون از نظر حجم سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها در جایگاه خوبی در بین شرکت‌های توزیع کشور قرار داریم.

کد خبر: ۴۳٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha