۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
۶۲ پروژه جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در بوشهر تعریف شد
استاندار بوشهر:

۶۲ پروژه جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در بوشهر تعریف شد

بوشهر- استاندار بوشهر از کمک به ۱۰۱ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: ۶۲ پروژه جهش تولید و اقتصاد مقاومتی تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در آیین تقدیر از تولیدکنندگان برتر بوشهر اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای را در راستای رفع موانع تولید و بهبود کسب و کار و فعالیت‌های فعالان این بخش داشته‌ایم.

وی از احیای ۹ واحد تملک شده توسط بانک‌ها خبر داد و اضافه کرد: در راستای رونق و جهش تولید نسبت به فعال کردن ۵۸ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر اقدام شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت از تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: برای جهش تولید باید همه ارکان و دستگاه‌ها پای کار باشند تا به اهداف مد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به تعریف ۶۲ پروژه در بخش جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در استان ادامه داد: تکمیل طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان را با جدیت دنبال می‌کنیم که ۱۵۴ پروژه را شامل می‌شود.

گراوند از نوسازی و بهسازی ۲۹ واحد تولیدی در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته برای رونق تولید در استان می‌توان به کمک‌های صورت گرفته به ۱۰۱ واحد تولیدی استان اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، افزود: دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی در تلاش برای تحریف واقعیات با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای و ناامید کردن ملت ایران است.

در این مراسم تولیدکنندگان برتر استان بوشهر در بخش های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

کد خبر: ۴۳٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha