۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
روکش آسفالت ۵۷ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان البرز
در ۵ ماهه نخست امسال انجام شد؛

روکش آسفالت ۵۷ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان البرز

کرج- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز گفت: طی پنج ماه نخست سال عملیات روکش آسفالت در ۳۴ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۲۳ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز، گودرز محمودی افزود: به منظور ارتقای سطح سرویس راه‌های استان، از ابتدای سال جاری تا شهریورماه، اقداماتی برای بهسازی راه‌های استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی و روستایی، ۷۴ هزار و ۱۲۸ متر طول درزگیری، ۹۰ هزار و ۶۱۷ متر مربع لکه گیری، ۸۹ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی نیز در راه های استان اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به رفع و اصلاح ۳ نقطه پرتصادف در راه های استان، گفت: انجام خط کشی به طول ۱۹۸ کیلومتر، نصب نیوجرسی به طول ۱۷ کیلومتر، تهیه و نصب ۱۵۰۰ تابلو و علائم ، تعمیر و مرمت ۱۹ کیلومتر گاردریل نیز در سطح راه های استان از دیگر اقدامات برای ارتقای ایمنی راه های استان بوده است.

محمودی همچنین گفت: ۱۳ دستگاه پل و یک دستگاه گالری در استان تعمیر و مرمت شده و در بیش از سه کیلومتر از راه های کوهستانی عملیات دیوار چینی و ایجاد جانپناه پرتگاهی اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد، با توجه به آغاز فصل بارش های نزولات آسمانی، نیروها و ماشین آلات راهداری نیز از آمادگی کافی برخوردارند.

کد خبر: ۴۳٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha