۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
واجدین شرایط در طرح اقدام ملی مسکن پردیس ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

واجدین شرایط در طرح اقدام ملی مسکن پردیس ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند

پردیس- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به افرادی که از طریق واگذاری اراضی به تعاونی ها زمین دریافت کرده اند، گفت: واجدین اخذ وام طرح اقدام ملی مسکن در پردیس ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۱۰ ساله دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مهدی هدایت صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط برای ثبت نام شدگان مرحله اول مسکن ملی در پردیس اظهار داشت: شرایط لازم برای ثبت نام شدگان این شهرستان فراهم شده است.

هدایت در ادامه با اشاره به اینکه برای تعادل بخشی به بازار عرضه مسکن سهمیه ۱۹ هزار واحد برای شهرهای جدید تعیین شده است، گفت: در این راستا بخش زیادی از سهمیه بر اساس واگذاری اراضی به تعاونی ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهر پردیس سه هزار واحد نیز از طریق ثبت نام متقاضیان انجام شده و پالایش این تعداد صورت گرفته است، افزود: مقرر شده تا که افراد تایید شده از بین سه هزار نفری که ثبت نام کرده اند و واجد الشرایط طرح اقدام ملی هستند به شرکت عمران پردیس معرفی شوند تا برای تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند که به همین منظور واحدی در کارگزاری برای این امر اختصاص یافته است.

هدایت با بیان اینکه افرادی هم که زمین دریافت کرده اند امور مربوط به دریافت وام مسکن ملی آن‌ها نیز انجام می‌شود تا کار ساخت واحد خود را آغاز کنند.

وی درباره مبلغ وام نیز گفت: ۱۰۰ میلیون تومان برای ساخت این واحدهای اقدام ملی با بازپرداخت ۱۰ ساله در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۴٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha