۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
راه و شهرسازی زنجان نسبت به توسعه زیر ساخت‌ها در مناطق حاشیه نشین اهتمام کند
استاندار زنجان:

راه و شهرسازی زنجان نسبت به توسعه زیر ساخت‌ها در مناطق حاشیه نشین اهتمام کند

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان نسبت به توسعه زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی در مناطق حاشیه استان اهتمام جدی را مد نظر قرار دهد.

فتح الله حقیقی  در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در مناطق حاشیه نشین زنجان تاکید کرد و گفت: باید محله سلامت در مناطق حاشیه نشین ایجاد شود.

وی اظهار کرد: راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به توسعه زیر ساختها و امکانات زیربنایی در مناطق حاشیه استان  زنجان اهتمام جدی را مد نظر قرار دهد. 

استاندار زنجان، برعملیاتی شدن برنامه جامع شهر زنجان تاکید کرد و افزود: برای عملیاتی شدن طرح جامع شهر زنجان باید واقع بینانه تر  و شفاف تر به آن توجه شود.

حقیقی تاکید کرد: تصویب نهایی طرح جامع شهر زنجان از بی قانونی‌ها و انجام کارهای خودسرانه در این زمینه جلوگیری می‌کند و در این میان توجه به توسعه زیرساخت‌ها در مناطق حاشیه نشین و بافت فرسوده در کاهش بسیاری از مشکلات بسیار موثر است. 

وی با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد کالای ممنوعه را تبلیغ کند، تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید جلوی مراکزی را که در تبلیغ این نوع کالاها فعالیت می کنند را بگیرد. 

کد خبر: ۴۳٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha