۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
آغاز ۱۰۰ پروژه با یک هزار میلیارد تومان اعتبار در استان تهران/ ۱۲ هزار نفر شاغل می‌شوند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران:

آغاز ۱۰۰ پروژه با یک هزار میلیارد تومان اعتبار در استان تهران/ ۱۲ هزار نفر شاغل می‌شوند

ری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بااشاره به آغاز ۱۰۰ پروژه در ایام دهه فجر با یک هزار میلیارد تومان اعتبار در سطح استان گفت: این پروژه ها به طور مستقیم برای ۱۲ هزار نفر اشتغال ایجاد می کند.

محمد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص پروژه های قابل افتتاح و همچنین اعتبارات در نظر گرفته برای این فعالیت های عمرانی در سطح استان تهران اظهار داشت: بر اساس آخرین برآوردهایی که از شهرستان‌های استان داشته ایم با بیش از ۹۰۹ طرح عمرانی و زیرساختی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، درمانی، فرهنگی و موضوعات زیرساختی و زیربنایی مثل مدارس و فضاهای آموزشی که در شهرستان‌های مختلف این طرح‌ها درایام دهه فجر به بهره برداری می رسند و حجم ریالی این پروژه‌ها نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان است.

تقی زاده افزود: این پروژه‌ها از جمله پروژه‌هایی هستند که از اعتبار و بودجه‌های ملی و استانی و شهرداری ها و دهیاری‌ها و از محل ارزش افزوده و بخشی از منابع داخلی سازمان‌ها و دستگاه‌های سطح استان‌ها را شامل می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موارد و پروژه‌های دیگری نیز هستند که با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شوند و با حمایت دولت صورت می گیرند، گفت: این پروژه ها متناسب با پیشرفتی که دارند تعدادی قابل بهره برداری هستند و دارای کد و اعتبار عمرانی هستند و در این ایام مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: بیش از۱۰۰ پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در این ایام در سطح اعتبارات ملی استانی و محلی و منطقه ای در سطح شهرستان‌های استان تهران شروع عملیات خواهند داشت که در راستای تعامل آفرینی و کاهش شرایطی که در برخی مناطق داریم،به نوعی تفاوت‌های منطقه‌ای را کم‌تر می‌کند.

تقی زاده عنوان داشت:این پروژه ها به طور مستقیم برای ۱۲ هزار نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد و به تبع آن دو برابر این عدد اشتغال غیر مستقیم نیز خواهد داشت و به کاهش نرخ بیکاری در سطح استان نیز کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۴٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha