۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
پروژه مجتمع گردشگری سلامت کردستان ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون اداره‌کل میراث فرهنگی کردستان:

پروژه مجتمع گردشگری سلامت کردستان ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کردستان- اسکندری، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: پروژه مجتمع گردشگری سلامت استان ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حمید اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پروژه نخستین مرکز گردشگری سلامت کردستان از محل تسهیلات بانکی و سرمایه بخش خصوصی در سنندج در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این پروژه اختصاص پیدا کرده است، اضافه کرد: میزان سرمایه بخش خصوصی در این پروژه هم ۸۰ میلیارد ریال است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افزود: این پروژه در حال حاضر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

اسکندری با اشاره به اینکه با آغاز به کار این مجتمع برای ۲۵ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود، گفت: کردستان به دلیل داشتن مرز مشترک با کشور عراق دارای ظرفیت ویژه ای در خصوص رونق گردشگری سلامت دارد.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری سلامت مستلزم انجام مطالعات جامعی در این حوزه است، یادآور شد: وجود تجهیزات پزشکی پیشرفته از جمله مهمترین ظرفیت‌های توسعه توریسم درمانی در استان است.

کد خبر: ۴۲٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha