۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
مهم‌ترین رسالت مدیران استانی حمایت از تولید است
استاندار قزوین:

مهم‌ترین رسالت مدیران استانی حمایت از تولید است

قزوین- استاندار قزوین گفت: در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه مهم‌ترین رسالت مدیران استانی حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت‌الله جمالی‌پور عصر دوشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی استان قزوین که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز مشکلات اقتصادی مهم‌ترین دغدغه حال حاضر کشور محسوب می‌شود که قطعا حمایت از تولید و سرمایه گذاری تنها راهکار موجود برای رفع این مشکل اساسی در کشور است.

وی بیان کرد: حمایت از تولید و سرمایه گذاری در کشور نه تنها یک رسالت و تکلیف اداری بلکه یک مسئولیت شرعی است و تا زمانی که مردم در فشار اقتصادی هستند مدیران وظیفه دارند با راهکارهای اجرایی در مسیر رفع این مشکل گام بردارند.

استاندار قزوین افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در سال‌های اخیر با جدیت در خصوص مشکلات اقتصادی، حمایت از تولید و اشتغال و راهکارهای اساسی رفع مشکلات موجود در کشور ارائه پیشنهاد داشتند و بر ما وظیفه است که از فرمایشات ایشان به عنوان یک چراغ راه استفاده کنند.

جمالی پور گفت: استان قزوین امروز به عنوان یک استان کارگری با معضلات اساسی اقتصادی مواجه است که و مسئولین استانی باید در جهت رفع این مشکلات حامی تولید باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما در این شرایط از مدیران استانی حمایت از سرمایه گذار، تسریع فرآیندهای اجرای مجوز و اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان عرضه تولید است.

تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در قزوین به ۳۵۵ میلیارد تومان رسید
رضا گروسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در ادامه این جلسه اظهار داشت: به دلیل این که در بازه زمانی مشخص شده نتوانستیم تسهیلات مرتبط با مشاغل آسیب دیده از کرونا را جذب کنیم میزان اعتبارات مرتبط با تسهیلات در استان به ۳۵۵ میلیارد تومان رسید.

وی بیان کرد:  در ابتدا ۷۳۱ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در قزوین اختصاص پیدا کرده بود که متاسفانه موفق به جذب همه این میزان اعتبار نشدیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تا کنون ۱۲۵ میلیارد تومان از این تسهیلات به متقاضیان استانی پرداخت شده است و ۱۳۹ میلیارد تومان اعتبار باقیمانده به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

گروسی خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد جمعیت استان قزوین برای دریافت این تسهیلات اقدام کرده اند که امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود.

کد خبر: ۴۲٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha