۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
توانمندسازی پیمانکاران داخلی مسیر توسعه را هموار می‌کند
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران:

توانمندسازی پیمانکاران داخلی مسیر توسعه را هموار می‌کند

جمشیدی‌دانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران همکاری با پیمانکاران داخلی را زمینه‌ساز حرکت به سوی توسعه و پیشرفت ارزیابی کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا با اشاره به انتشار فراخوان  طرح شناسایی و آگاهی‌بخشی پیمانکاران فنی انتقال گاز، گفت: هرچه تعامل و همکاری با پیمانکاران بومی و داخلی افزایش یابد زمینه توانمندسازی آنها نیز ارتقا یافته و مسیر توسعه و پیشرفت هموار می‌شود.

وی افزود: برون‌سپاری هفت تأسیسات تقویت فشار و دو مرکز بهره‌برداری خطوط لوله گاز تا پایان سال ۱۴۰۰ در دستور کار شرکت انتقال گاز است که تهیه اسناد و مقدمات برگزاری مناقصات عمومی آن در جریان است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ایجاد فضای باز، شفاف و مشارکت حداکثری در چارچوب قانون مناقصات را تضمین‌کننده کارآمدی فرآیند برون‌سپاری دانست و تصریح کرد: یکی از چالش‌های اساسی برون‌سپاری تأسیسات تقویت فشار گاز، کمبود پیمانکاران توانمند و متخصص در این حوزه است و اکنون هدف از «طرح شناسایی و آگاهی بخشی پیمانکاران فنی انتقال گاز» ایجاد بانک اطلاعاتی شرکت‌های برون ‌پذیر و ایجاد پل ارتباطی و گفت‌وگوی دوطرفه مناقصه‌گزار و مناقصه‌گر است.

جمشیدی‌دانا یادآور شد: این طرح برای مشارکت حداکثری در مناقصات برون‌سپاری و تبادل تجربیات در بهبود مفاد شرح فنی کار و روش‌های ارزیابی در شرکت انتقال گاز ایران اجرایی می‌شود. هم‌اکنون پیمانکاران فنی نقش اساسی در تعمیرات ناوگان انتقال گاز دارند و با اجرای برنامه‌های برون‌سپاری، این نقش در حوزه بهره‌برداری و نگهداری نیز پر رنگ‌تر خواهد شد.

وی همچنین گفت: در طرح شناسایی و آگاهی‌بخشی پیمانکاران فنی انتقال گاز، پیمانکاران فنی داوطلب فعالیت در این حوزه درخواست اولیه ثبت در بانک اطلاعاتی خود را از طریق فرم بارگذاری‌شده در سایت شرکت انتقال گاز ارسال کرده و به دنبال آن در نشست‌های رو در رو، نیازمندی‌های فنی، شرح کار و معیارهای ارزیابی در مناقصات بررسی و تشریح می‌شود و پیمانکاران تا زمان برگزاری مناقصه فرصت دارند منابع و توان فنی خود را در سطح الزام‌های مناقصه ارتقا دهند.

کد خبر: ۴۲٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha