۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
شورولت تریل‌ بلیزر ۲۰ هزار دلار می‌ارزد؟
کراس‌اوور شهری سر سخت

شورولت تریل‌ بلیزر ۲۰ هزار دلار می‌ارزد؟

کراس‌ اوورهای جمع ‌و جور به عنوان یکی از خودروهای مناسب برای استفاده مردم در شهر معرفی می‌شوند.

بازار؛ گروه خودرو: از آنجا که بازار اس ‌یووی ‌ها و کراس‌ اوور ها به چالش جدی و رقابت تنگاتنگی میان خودروسازان بدل شده است، کمپانی شورولت برای سال آینده کراس ‌او ور جمع ‌و جوری را روانه بازار خواهد کرد تا با ویژگی ‌های متفاوتش بتواند خریداران و علاقمندان به این سبک را به خود جلب کند.
این بلند قامت کامپکت شورولت با نام تریل ‌بلیزر شناخته می‌شود، از زبان جدید طراحی این شرکت خودروساز بهره می‌گیرد که با توجه به خطوط شکسته و تیز روی بدنه ظاهری اسپرت و جذاب به خود گرفته است.
باتوجه به اینکه کراس‌ اوورهای جمع ‌و جور این روزها به یکی از مناسب‌ ترین گزینه‌های استفاده روزانه در شهر بدل شده، بنابراین شورولت تریل ‌بلیزر از دو پیشرانه سه سیلندر ۱.۲لیتری و ۱.۳لیتری توربوشارژ سود می‌برد که موتور ۱.۲لیتری حداکثر ۱۳۷ اسب‌بخار تولید می‌کند.
ضمن اینکه قوی ‌تری قوای محرکه این کراس ‌اوور جمع ‌و جور که همان ۱.۳لیتری توربو شارژ است توان ۱۵۵ اسب‌بخار و ۲۳۶نیوتون ‌متر گشتاور را دارد، هر دو پیشرانه به گیربکس CVT تجهیز شده‌اند که به صورت آپشنال امکان نصب گیربکس ۹سرعته اتوماتیک نسل جدید برای کاهش مصرف سوخت در نظر گرفته شده تا قدرت را به چهارچرخ برساند.
همچنین تریل بلیزر در سه مدل LT، ACTIV و RS عرضه بازار خواهد شد که دو رنگ بودن بدنه در دو نسخه ACTIV و RS با رینگ‌های ۱۷ اینچی جذبه این کراس‌اوور را دوچندان می‌کند.

سیستم‌های ایمنی چون هشدار نقطه کور، پیشگیری از برخورد از جلو و جانبی، کروز کنترل تطبیقی به همراه دوربین و ترمز خودکار اضطراری و... اشاره کرد. با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد این خودرو در بازه قیمتی ۲۰ هزار دلار بهترین گزینه خواهد بود.

کد خبر: ۴۲٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha