۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
۵۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کرونا در کردستان پرداخت شد
مدیرکل تعاون،کار ور فاه اجتماعی کردستان:

۵۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کرونا در کردستان پرداخت شد

کردستان- صلواتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تاکنون ۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات حمایتی کرونا به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع این بیماری در استان پرداخت شده است.

برهان صلواتی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در مجموع هشت هزار و ۶۶۴ فقره پرونده ویژه پرداخت تسهیلات حمایتی ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا به مبلغ ۱۱۶ میلیارد تومان در کردستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این پرونده‌ها به بانک‌های عامل معرفی شده است، اضافه کرد: تاکنون مبلغ ۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به چهار هزار و ۸۶۲ فقره پرونده معرفی شده به بانک های استان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: از آنجا که شیوع کرونا منجر به متضرر شدن و آسیب وارد کردن به بسیاری از کسب و کارها شد دولت به شیوه های مختلفی از جمله پرداخت تسهیلات حمایتی، امهال تسهیلات و برقراری بیمه بیکاری اقدام به حمایت از شاغلان و افرادی که به دلیل شرایط پیش آمده از کار بیکار شدند، کرده است.

صلواتی یادآور شد: ۱۴ رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی و آموزشگاه‌های رانندگی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب‌های شیوع ویروس کرونا هستند.

کد خبر: ۴۲٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha