۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
مروری بر عملکرد ۳ ماه «سیتا»
در کدال منتشر شد؛

مروری بر عملکرد ۳ ماه «سیتا»

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۳ اعلام شده بود، از افزایش ۱۲ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با سرمایه ۱۱ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین در دوره یاد شده، مبلغ ۴۰۵ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۲ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با کاهش ۶۶ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و ۲۷ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "سیتا" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۳۳ ریال و سود خالص را ۳۶۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین  در دوره یاد شده، با افزایش ۲۷ هزار و ۲۵۹ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال به ۱۳۴ هزار و ۷۶۸ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با کاهش ۲۳ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال معادل ۷ هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال محاسبه شد.

سیتا تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۴ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴۷۹ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴۳۴ میلیارد و ۸۹۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۲٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha