۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
روند اجرای طرح‌های پرورش میگو در حسنلنگی تسریع یابد
معاون استاندار هرمزگان:

روند اجرای طرح‌های پرورش میگو در حسنلنگی تسریع یابد

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان تاکید کرد: روند اجرای طرح‌های پرورش میگو در منطقه حسنلنگی با رفع موانع و مشکلات از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط سرعت گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حیدری صبح دوشنبه در ادامه بازدیدهای میدانی خود از طرح‌های تولیدی و پروژه‌های سرمایه‌گذاری مناطق مختلف استان با همراهی مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری استانداری و مدیران کل جهاد کشاورزی، آب منطقه ای، برق منطقه ای، محیط زیست و توزیع برق استان دقایقی پیش با حضور در منطقه حسنلنگی از روند اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری پرورش میگو در این منطقه به صورت میدانی بازدید کرد.

وی تصریح کرد: بررسی مسائل و مشکلات سایت‌های پرورش میگو در حوزه‌های زیرساخت‌ها به ویژه تامین آب و برق و مشکلات زیست محیطی از مهم‌ترین اهداف این بازدید میدانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جریان این بازدید خاطرنشان کرد: روند اجرای طرح‌های پرورش میگو در منطقه حسنلنگی با رفع موانع و مشکلات از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط سرعت گیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های کشاورزی به عنوان دستگاه متولی رسالتی مهم در به ثمر نشستن طرح‌های پرورش میگو در منطقه حسنلنگی دارد و ضروری است بر روند کار سرعت بخشد.

وی افزود: تکمیل طرح‌های پرورش میگو در منطقه حسنلنگی زمینه‌ساز توسعه و آبادانی این منطقه و ایجاد فرصت‌های شغلی برای اهالی منطقه خواهد شد و ضروری است این مهم با حساسیت ویژه دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان هرمزگان افزود: مشکلات پیش روی اجرای طرح‌های پرورش در منطقه حسنلنگی در زمینه زیست محیطی و آب منطقه‌ای با همکاری دستگاه‌های اجرایی همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط مرتفع شد.

حیدری افزود: تامین برق مورد نیاز اراضی پرورش میگو در منطقه حسنلنگی مشارکت سرمایه‌گذاران و حمایت دستگاه‌های اجرایی ذیربط با بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

کد خبر: ۴۲٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha