۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
پروژه تصفیه خانه فاضلاب ایلام ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
استاندار ایلام:

پروژه تصفیه خانه فاضلاب ایلام ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام-استاندار ایلام گفت: در حال حاضر پروژه تصفیه خانه فاضلاب ایلام ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر یکشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح های آبرسانی به ایلام به صورت ویدئوکنفراس با حضور وزیر نیرو در محل استانداری ایلام اظهار کرد: اجرای طرح احیای اراضی کشاورزی در دهلران، اجرای خطوط انتقال آب سامانه گرمسیری و تلاش برای آبگیری سد کنجانچم از جمله اقدامات بسیار موثر وزارت نیرو در استان ایلام بوده است که جای تقدیر دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به مشکلات آب در استان، گفت: در استان ایلام در چند شهرستان مشکل شدید آب وجود دارد که اولین آنها ملکشاهی است، دستگاه آب شیرین کن در این شهرستان اجرا شده و خط انتقال آب از سد ایلام نیز در حال اجراست که نیاز به اعتبار دارد.

وی افزود: شهر ایلام نیز دچار مشکل کم آبی است و برای افزایش ظرفیت آب استان به میزان ۱۲۰ متر مکعب پمپاژهای آب و همچنین خطوط برق استان باید تقویت شوند.
 
استاندار ایلام به پروژه تصفیه خانه فاضلاب ایلام اشاره کرد و گفت: این پروژه حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و لازم است که وزارت نیرو هم این پروژه را در دستور کار خود قرار دهد تا سریعتر به بهره برداری برسد.
 
وی همچنین به مشکلات آب در شهر مهران اشاره داشت و تصریح کرد: شهر مهران سالانه میزبان بیش از ۹ میلیون نفر زوار ایرانی و عراقی است و در خصوص زیرساخت های آب این شهر باید برنامه ریزی بلندمدت انجام شود.
 
گفتنی است که امروز پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان چرداول استان ایلام با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال امروز در قالب پویش هر هفته الف - ب - ایران همزمان با چند استان کشور با حضور استاندار ایلام و وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفراس به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۴۲٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha