۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
جابجایی آرد از کیسه‌های یارانه‌ای به کیسه‌های آزاد

جابجایی آرد از کیسه‌های یارانه‌ای به کیسه‌های آزاد

مقادیر زیادی آرد یارانه‌ای در انباری در جنوب تهران کشف شد که آن را پس از انتقال به کیسه‌های مخصوص آرد آزاد، به قیمت آزاد عرضه می‌کردند.

به گزارش بازار، این میزان آرد دپو شده در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور نیروی انتظامی و بازرسان صنعت، معدن و تجارت کشف شد.

براساس این گزارش آردهای یارانه‌ای در کیسه‌هایی به رنگ سفید و زرد بسته بندی می‌شود که در این انبار و در مکانی کاملاً غیر بهداشتی این آردها با کیسه‌هایی با رنگ آبی که مخصوص آرد آزاد است، جابجا می‌شد.

آجیلی بازرس صنعت، معدن و تجارت گفت: روزانه بیش از ۴۰۰ کیسه آرد به این مکان منتقل و بلافاصله تعویض کیسه و با سه برابر قیمت به قنادی‌ها یا فانتزی‌ها توزیع می‌شود.

ناصر مدیحی رئیس گشت مشترک تعزیرات تهران هم که ما را در این گشت همراهی می‌کرد، گفت: مسئولان اتحادیه واقعاً باید پاسخگو باشند که اگر نانوایان به این آردهای یارانه‌ای نیاز ندارند سهمیه آن‌ها را کم کنند یا اگر آزاد فروختن این آردها برای آن‌ها صرفه اقتصادی بیشتری از پختن نان دارد حتماً با آن‌ها برخورد کنند.

وی افزود: صاحبان این آردها متواری شده اند و به محض این که از قابل مصرف بودن این آردها به لحاظ بهداشتی اطمینان کسب کنیم آن را در اختیار نانوایان یارانه پز قرار می‌دهیم.

ظاهراً این آردها روزانه از طریق نیسان، خاور و کامیون به این مکان منتقل و بلافاصله پس از تعویض کیسه‌ها دوباره در سطح شهر توزیع می‌شود.

کد خبر: ۴۲٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha