۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
ارتباط تصویری جایگزین جلسات حضوری در استان سمنان شود
معاون استاندار سمنان:

ارتباط تصویری جایگزین جلسات حضوری در استان سمنان شود

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه این استان از لحاظ پوشش اینترنت در زمره استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود لذا باید از این ظرفیت استفاده کرد، گفت: با توجه به شیوع کرونا جلسات دستگاه‌های اجرایی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود تا شاهد کاهش هزینه‌ها نیز باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه منصوری ظهر شنبه در نشست ستاد مقابله با بحران و ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه زیرساخت‌های اینترنت در این استان در زمره شاخص‌های کشور محسوب می‌شود و باید از این امکان به‌خوبی استفاده کرد، بیان کرد: جلسات اداری در سطح استان به‌صورت ویدئو کنفرانس و بدون حضور فیزیکی برگزار شود.

وی بابیان اینکه کاهش هزینه بروکراسی و ارتقای سلامت افراد با توجه به شیوع کرونا، از مزیت‌های این نوع برگزاری جلسات است، تأکید کرد: استفاده از امکانات ارتباطی نوین راهی برای کاهش هزینه‌های اداری است.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه در ماه‌های گذشته بیش از ۶۰۰ نشست ویدئو کنفرانسی در استان برگزارشده است، گفت: این امر نشان می‌دهد که ظرفیت و توان این موضوع در سطح استان وجود دارد و باید از آن بهره برد.

منصوری بابیان اینکه توجه به حوزه فناوری و اطلاعات برای برگزاری جلسات به صورت ارتباط تصویری به طور جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی دنبال شود، افزود: رابطان حوزه فناوری و اطلاعات در دستگاه های اجرایی در حال شناسایی هستند تا بتوانیم به‌خوبی این موضوع را محقق کنیم.

کد خبر: ۴۲٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha