۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
زیرساخت‌های ارتباطی در استان سمنان تقویت می شود/ کاهش هزینه‌های اداری
معاون استاندار سمنان:

زیرساخت‌های ارتباطی در استان سمنان تقویت می شود/ کاهش هزینه‌های اداری

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از ارتقا و تقویت زیرساخت‌های اینترنت در استان خبر داد و گفت: باهدف کاهش هزینه‌ها و همچنین مقابله با شیوع کرونا ویروس، جلسات اداری استان نیز به‌صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌رضا شریفی نژاد ظهر شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران و مقابله با کرونا ویروس در استانداری سمنان، ضمن اشاره به اینکه برای کاهش هزینه‌ها و همچنین مقابله با کرونا می‌بایست از بسترهای ارتباطی نوین و فضای مجازی به‌صورت ویژه استفاده کرد، بیان داشت: برای این منظور ارتقای اینترنت در استان سمنان در دستور کار است.

وی بابیان اینکه ویروس کرونا علی‌رغم تمام معایبی که دارد توانست فرصت خوبی در استان سمنان برای برگزاری بر خط کلاس‌های آموزشی فراگیر فراهم کند، گفت: باید از این شرایط نهایت بهره را برد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه باید برای شیوع کرونا ویروس بدترین نمایش موردتوجه باشد، تأکید کرد: این نگاه می‌تواند حتی به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت در بستر اینترنت و فضای مجازی در استان نیز منجر شود که درزمینهٔ کاهش هزینه‌های اداری کارساز است.

شریفی نژاد  بابیان اینکه برگزاری بر خط جلسات برای کاهش هزینه‌های اداری که خود نوعی تفکر جهادی و اقتصاد مقاومتی است در دستور کار است، تأکید کرد: اقداماتی برای تقویت بسترهای اینترنت در استان صورت می‌پذیرد.

وی افزود: اهتمام برای افزایش تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده با راه اندازی خط تولیدهای جدید به طور جدی در استان سمنان در دست پیگیری است.

کد خبر: ۴۲٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha