۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
پهنای باند اینترنت در سقز ۲.۵ برابر شد
مدیرمخابرات منطقه کردستان:

پهنای باند اینترنت در سقز ۲.۵ برابر شد

کردستان- مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با نصب و راه اندازی تجهیزات برای ارتقای ظرفیت UP LINK، پهنای باند اینترنت در شهرستان سقز ۲.۵ برابر شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اجرای برنامه توسعه زیرساخت های اینترنت در سقز دومین شهرستان پرجمعیت استان، اظهارداشت: تحقق اجرای پروژه های تعریف شده امکان ارائه سرعت دسترسی بالاتر با کیفیت بهتر به مشتریانِ سرویس های مخابراتی در نقاط شهری و روستایی شهرستان سقز را فراهم کرده است.

حکمت به بازگشایی مدارس و شروع فصل آموزش در سطح کشور و همزمان با آن در استان اشاره کرد و افزود: اهمیت این مساله در دستور کار مخابرات منطقه قرار گرفت و بر این اساس ایجاد و توسعه بسترهای ارتباطی خصوصا دسترسی به اینترنت و شبکه های دیتا درحوزه آموزش،با هدف کاهش مراجعات حضوری و ارائه انواع سرویس ها وخدمات مبتنی بر بستر وب با افزایش ۲.۵ برابری پهنای باند و ارتقای ظرفیت UP LINK ، برای دانش آموزان و سایر مشتریان مهیا شده است.

وی بافت جمعیت شهری سقز و وجود شهرک های بزرگ و تازه احداث در محدوده مرکز بعثت را یادآور شد و گفت: به منظور افزایش ظرفیت ارتباطی بین مراکز بعثت و شهدای گمنام و در راستای توسعه ظرفیت دسترسی مشتریان، همزمان با اجرای پروژه فوق، پهنای باند ارتباطی این مراکز به دو برابر از(۲G به ۴G) افزایش یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: طی ۱۸ ماه اخیر ظرفیت پهنای باند شهرستان سقز پنج برابر افزایش یافته که امکان تامین نیاز پهنای باند برای تمامی مشتریان دیتا اعم از خانگی، تجاری، ادارات، بانک ها، سازمان ها و سایر اپراتورها فراهم شده است.

کد خبر: ۴۲٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha