۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
لاین خروجی مرکز انتقال نفت سبزوار اصلاح شد
معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق:

لاین خروجی مرکز انتقال نفت سبزوار اصلاح شد

شاهرود- معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با بیان اینکه لاین خروجی مرکز انتقال نفت سبزوار اصلاح شد، گفت: افزایش راندمان کاری یکی از اهداف این اصلاح است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدعلی دهقان در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی شرکت خطوط لوله و مخابرات شمالشرق در شاهرود ضمن بیان اینکه لاین خروجی مرکز انتقال نفت سبزوار اصلاح شد، تاکید کرد: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های منطقه شمال‌شرق است که با اعتباری معادل ۳۷میلیارد ریال در سبزوار در حال اجرا است.

وی افزود: مسیر خروجی الکتروپمپ‌های مرکز انتقال نفت و تاسیسات سبزوار از زیر سوله پمپ‌روم پروژه برقی کردن این مرکز عبور کرده که همین امر مانعی برای بتن‌ریزی پمپ‌روم و ترنچ‌های (کانال پیش ساخته) عبور لوله شده بود لذا این طرح اصلاح شد.

معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق بیان کرد: با توجه به شرایط و اهمیت عملیات انتقال فرآورده‌های نفتی در مسیر خط لوله سبزوار –مشهد برای سوخت رسانی به شمال‌شرق کشور، عملیات قطع و وصل با توقف طولانی این خط، به مصلحت نیست بنابراین واحد مکانیک در دو شب توقف تا نیمه شب در مرکز مشغول بکار بودند تا با این توقف کار قابل انجام باشد البته عمده کارهای پایپینگ در مرکز منطقه انجام شده است.

دهقان گفت: واحدهای مکانیک، ترابری، بازرسی فنی، اچ.اس.ای منطقه شمال‌شرق و یک گروه جوشکاری اعزامی از منطقه شمال واحد تعمیرات خط این طرح را انجام دادند.

کد خبر: ۴۲٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha