۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
صنعت گردشگری روزهای سختی را سپری می کند/لزوم تقویت زیرساخت ها
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان:

صنعت گردشگری روزهای سختی را سپری می کند/لزوم تقویت زیرساخت ها

کرمان - مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر صنعت گردشگری روزهای سختی را سپری می کند، گفت: باید با بازاریابی و تبلیغات ظرفیت های گردشگری را معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، فریدون فعالی پیش از ظهر یکشنبه در سمینار ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت هتلداری(HSE)  در محل هتل ایرانگردی کرمان، اظهار کرد: صنعت گردشگری می تواند نقش موثری در توسعه اقتصادی ایفا کند اما متاسفانه این روزها شرایط سختی بر این صنعت حاکم است.

وی با اشاره به اینکه شکنندگی صنعت گردشگری یادآور شد: کوچکترین تهدید و بحران می تواند صنعت گردشگری را تحت تاثیر قرار دهد.

فعالی با تاکید بر لزوم توجه به بحث امنیت و خدمات در حوزه گردشگری بیان کرد: باید ظرفیت های گردشگری استان معرفی شود و یکی از راهکارها در این زمینه شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: متاسفانه بحث معرفی ظرفیت های گردشگری استان کرمان در سال گذشته مغفول مانده و باید با تبلیغات و بازاریابی مناسب برای رونق صنعت گردشگری در کرمان تلاش کنیم.

وی همچنین از بخش خصوصی خواست که به عنوان نماینده دولت در نمایشگاه های داخلی و خارجی  شرکت کند و بیان کرد: باید ایران به عنوان کشوری امن و مهمان نواز معرفی شود.

وی همچنین تقویت زیرساخت های صنعت گردشگری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: صنعت هتل داری باید مورد توجه قرار گیرد و مشکلات این حوزه رفع شود.

وی گفت: اگر به خوبی عمل کنیم صنعت گردشگری می تواند محور توسعه قرار گیرد و دولت در زمینه ایجاد تاسیسات گردشگری به عنوان یک تسهیل کننده در کنار بخش خصوصی است.

فعالی همچنین از شرکت کرمان در نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن برگزار می شود.

کد خبر: ۴٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha